Ο Αύγουστος είναι μήνας διακοπών, ωστόσο, η επιλογή του προορισμού συχνά αποτελεί αφορμή για προβληματισμούς και αντιπαραθέσεις. Πώς επιλέγουμε λοιπόν τον κατάλληλο προορισμό για τις καλοκαιρινές διακοπές μας και ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την απόφαση μας.
Σε έρευνα που πραγματοποίησε η TravelSupermarket, σε 5.000 παραθεριστές, φαίνεται ότι μεγάλο ρόλο στην επιλογή παίζει το διαδίκτυο, αφού ένα 42% επηρεάζεται από τουριστικές ιστοσελίδες που κάνουν συγκρίσεις προορισμών. Παράλληλα, το 36% παραδέχτηκε ότι επηρεάζεται από τη γνώμη των πραγματικών φίλων τους, ενώ ένα 6% από σχετικές αναρτήσεις των διαδικτυακών φίλων τους στο Facebook.
Ακόμη ένα 28% επηρεάζεται από τα διαφημιστικά έντυπα φυλλάδια των ταξιδιωτικών πρακτορείων και το 9% από τις συμβουλές των ίδιων των ταξιδιωτικών πρακτόρων, ενώ το 12% επιλέγει προορισμό, επηρεασμένο από διαφημιστικά προγράμματα.
Τέλος, μόλις το 1% επιλέγει συγκεκριμένο προορισμό, ελπίζοντας να πετύχει κάποια διασημότητα που συχνάζει εκεί.