Είναι γεγονός πως το star system περνά μια κρίση. Τα νέα αστέρια δεν λάμπουν αρκετά ώστε να βοηθούν τις εταιρείες για τους εμπορικούς τους σκοπούς, έτσι όλο και πιο συχνά οι διαφημιστικές καμπάνες βασίζονται σε παλιούς αυθεντικούς σταρ.
Πριν λίγο καιρό ζωντάνεψε ο Μπρους Λι προκειμένου να διαφημίσει το ουίσκι Johnnie Walker στην Κίνα και τώρα είναι η σειρά της Μέριλιν Μονρόε να βάλει πάλι τα καλά της και να προτάξει το σεξ απίλ της. Για λογαριασμό της εταιρείας Sexy Hair που προτίμησε τη Μέριλιν για να λανσάρει το σλόγκαν «Το στυλ αλλάζει. Το σέξι διαρκεί για πάντα».
Για να χρησιμοποιήσει την εικόνα της Μονρόε η Sexy Hair έκανε συμφωνία να διαχειρίζεται το όνομα, τις ατάκες και την εικόνα του παντοτινού sex symbol και τον Οκτώβριο αναμένεται να ξεκινήσει τεράστια καμπάνια με κεντρικό πρόσωπο τη Μέριλιν.
Η Sexy Hair δεν είναι η πρώτη εταιρεία που επιλέγει τη Μονρόε για τη προώθηση των προϊόντων της. Το 2011 ο οίκος Dior χρησιμοποίησε την ψηφιακή εικόνα της (μαζί με εκείνες των Γκρέις Κέλι, Μάρλεν Ντίτριχ) προκειμένου να πλαισιώσει τη Σαρλίζ Θερόν για την διαφήμιση του αρώματος J' Adore.