Με τον «γάμο» της γαλλικής εταιρείας Publicis και της αμερικανικής Omnicom θα γεννηθεί ο νέος παγκόσμιος διαφημιστικός κολοσσός, αφού έξι μήνες μετά τις πρώτες συζητήσεις, δημιουργείται στον κλάδο της διαφήμισης ένας όμιλος-μεγαθ'ηριο χρηματιστηριακής αξίας 35,1 δισ. δολαρίων (26,4 δισ. ευρώ).
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη διαφημιστική εταιρεία παγκοσμίως, με συνδυασμένα ετήσια έσοδα 23 δισ. δολαρίων (17 δισ. ευρώ) που θα ξεπεράσει σε μέγεθος τη βρετανική διαφημιστική WPP.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Omnicom, Τζον Ρεν, και το αφεντικό της Publicis Groupe, Μορίς Λεβί, θα είναι συνδιευθύνοντες σύμβουλοι της νέας εταιρείας, η οποία θα απασχολεί πάνω από 130.000 άτομα παγκοσμίως, ενώ ήδη δόθηκαν προς τους εργαζομένους διαβεβαιώσεις ότι δεν θα γίνουν απολύσεις.
Οι μέτοχοι της κάθε επιχείρησης θα κατέχουν περίπου το 50% του νέου ομίλου Publicis Omnicom. Η εταιρεία θα έχει την έδρα της στην Ολλανδία και θα εισαχθεί τόσο στο Χρηματιστήριο του Παρισιού όσο και σε αυτό της Νέας Υόρκης.
Οι μέτοχοι της Publicis Groupe θα λάβουν μια νέα μετοχή της νέας εταιρείας για καθεμία μετοχή που κατέχουν και ειδικό μέρισμα 1 ευρώ ανά μετοχή. Οι μέτοχοι της Omnicom θα λάβουν 0,813 μετοχές του Ομίλου Publicis Omnicom για κάθε μετοχή που κατέχουν μαζί με ειδικό μέρισμα $2 ανά μετοχή, καθώς και τριμηνιαίες πληρωμές μερισμάτων.