Το παραδοσιακό κουλούρι Θεσσαλονίκης υποτάσσεται στο μάρκετινγκ – Τα σχέδια του Γιάννη Μπουτάρη - iefimerida.gr

Το παραδοσιακό κουλούρι Θεσσαλονίκης υποτάσσεται στο μάρκετινγκ – Τα σχέδια του Γιάννη Μπουτάρη

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Το κουλούρι Θεσσαλονίκης είναι ίσως το διασημότερο προϊόν της συμπρωτεύουσας και ο Δήμος θέλει ναι αποτελεί και τη βιτρίνα της πόλης. Γι αυτό ο Γιάννης Μπουτάρης κατέθεσε πρόταση διεξαγωγής διαγωνισμού για την δημιουργία ενός καλαίσθητου καροτσιού, το οποίο ο Δήμος Θεσσαλονίκης θα νοικιάζει σε μικροπωλητές παραδοσιακών προϊόντων, ώστε να υπάρχει μια ομοιομορφία.

Οπως είπε, ο κ. Μπουτάρης, η εικόνα της πόλης αυτή τη στιγμή, σε ό,τι αφορά το θέμα των μικροπωλητών είναι κακή, ωστόσο θα μπορούσε να καθιερωθεί μια λύση που θα επέτρεπε την αισθητική αναβάθμιση του θέματος αλλά και την προβολή της σχετικής επιχειρηματικότητας. Σημείο αιχμής της παραπάνω ιδέας είναι το παραδοσιακό κουλούρι,για το οποίο την εν λόγω πρόταση διατύπωσαν δύο αρτοποιοί της πόλης.

Οι ίδιοι μάλιστα επισημαίνουν ότι το κουλούρι είναι παραδοσιακό ελληνικό προϊόν που έχει παραμεληθεί αρκετά παρά το γεγονός ότι έχει καταβολές από τον Αριστοτέλη και ζητούν να κατοχυρωθεί η Θεσσαλονίκη ως γεωγραφική περιοχή προέλευσής του. Σύμφωνα με τον δήμαρχο, το ζήτημα θα εξεταστεί το επόμενο χρονικό διάστημα από την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ