Αυτήν την περίοδο όπου αναφέρεται ότι η χώρα μας είναι πρώτη σε κάτι, τότε είναι για κακό. Είτε πρόκειται για την ανεργία –και όχι μόνο των νέων- είτε για το κλείσιμο επιχειρήσεων είτε για τις τιμές των υγρών καυσίμων.
Κι αυτό γιατί με βάση πρόσφατη λήψη τιμών της γερμανικής λέσχης αυτοκινήτου ADAC οι Έλληνες πληρώνουμε το λίτρο αμόλυβδης κατά μέσο όρο 1,72 ευρώ και το diesel 1,45. Πιο ακριβή από εμάς είναι μόνο η Ολλανδία (1,79 και 1,47 ευρώ αντίστοιχα) και η Ιταλία (1,74 και 1,63), αλλά αν στην εξίσωση μπει ως παράγοντας και το εισόδημα τότε είναι βέβαιο ότι δεν θα έχουμε ταίρι. Στην ακρίβεια.
Στη σαφώς πιο πλούσια Γερμανία, με τη θεωρητικά κραταιά οικονομία το λίτρο αμόλυβδης κοστίζει 1,56 ευρώ και αυτό του πετρελαίου 1,41, ενώ στην Πορτογαλία και την Ισπανία που επίσης μαστίζονται από την κρίση οι τιμές είναι 1,59 και 1,40 για τη βενζίνη, 1,35 και 1,33 για το πετρέλαιο αντίστοιχα. Στον αντίποδα η Ρωσία όπου η αμόλυβδη κοστίζει 0,74 ευρώ και το πετρέλαιο 0,78 ευρώ και είναι βέβαια με πολύ μεγάλη διαφορά η πιο φτηνή αγορά υγρών καυσίμων στη Γηραιά Ήπειρο.