Go λέγεται το πρώτο μοντέλο της νέας εποχής της αναγεννημένης Datsun, που παρουσιάστηκε επίσημα στο Νέο Δελχί, ενώ οι ρίζες της ονομασίας του πηγαίνουν περίπου έναν αιώνα πίσω, στο DAT-GO, το πρώτο μοντέλο που είχε παρουσιάσει η ιαπωνική εταιρεία.
Βάση του είναι το Nissan Micra, με το οποίο μοιράζεται τόσο το πλαίσιο όσο και τον κινητήρα, το γνωστό και ιδιαίτερα οικονομικό τρικύλινδρο των 1.200 κυβικών και των 80 ίππων. Από κει και πέρα το Datsun Go είναι αποκλειστικά 5θυρο για λόγους πρακτικούς, οι διαστάσεις του –μήκος σχεδόν 3,80 μέτρα- το τοποθετούν στην ουσία μεταξύ ενός μίνι και ενός υπερ-μίνι, ενώ η εμφάνισή του είναι αρκετά δυναμική. Εδώ βέβαια ξεχωρίζει η σχετικά μεγάλη μάσκα με το έντονο χρωμιωμένο περίγραμμα, στοιχείο ιδιαίτερα δημοφιλές στις υπό ανάπτυξη αγορές.
Στο εσωτερικό του Go τα πάντα είναι απλά και δείχνουν ανθεκτικά, ενώ χαρακτηριστικό είναι ότι τόσο ο μοχλός ταχυτήτων όσο και το χειρόφρενο έχουν μετακινηθεί πιο ψηλά, στο ταμπλό. Ο λόγος γι' αυτήν την επιλογή είναι η εξασφάλιση περισσότερου χώρου για τα πόδια όσων κάθονται μπροστά, που από ότι δείχνει και η διαμόρφωση των εμπρός καθισμάτων συχνά πυκνά θα είναι και τρεις. Αυτό μπορεί να ακούγεται κάπως, αλλά στις αναπτυσσόμενες αγορές όπως αυτή της Ινδίας ο ρόλος των αυτοκινήτων είναι καθαρά αυτός του μέσου μεταφορά, του εργαλείου, οπότε οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της Datsun πολύ έξυπνα προσφέρουν, έστω και έμμεσα, αυτήν τη δυνατότητα. Άλλωστε ας μην ξεχνάμε πως οι πολύ μικρές μεταφορικές δυνατότητες είναι η βασική αιτία της αποτυχίας του πάμφθηνου Tata Nano, όπως έχουμε γράψει και στο παρελθόν.
Η διάθεση του Datsun GO θα ξεκινήσει στις αρχές του 2014 στην Ινδία όπου και θα κατασκευάζεται, με την τιμή εκκίνησής του να κυμαίνεται γύρω στις 5.100 ευρώ. Αργότερα θα ακολουθήσουν οι αγορές της Ρωσίας, της Ινδονησίας και της Νοτίου Αφρικής.