Είναι γνωστό ότι το κινητό αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ημέρας μας. Ομολογουμένως, κανείς μας δεν θα άντεχε να ζει στο κόσμο του σήμερα χωρίς τη προσωπική του φορητή συσκευή. Από τη στιγμή δε που το κινητό άρχισε να... γίνεται έξυπνο και παίρνει ρόλο υπολογιστή, έχει γίνει αδιαμφισβήτητα το αγαπημένο μας αξεσουάρ. Αυτό επιβεβαιώνει απολύτως η έρευνα της τεχνολογικής εταιρίας JUMIO, της οποίας τα αποτελέσματα είναι ξεκαρδιστικά αλλά ταυτόχρονα και λίγο... τρομακτικά.
Σύμφωνα με την έρευνα της αμερικανικής εταιρίας , ένας στους πέντε νέους ηλικίας μεταξύ 18 και 34 χρησιμοποιεί το smartphone του, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, ακόμα και κατά τη διάρκεια του σεξ.
Το ποσοστό αυτό πέφτει σε ηλικίες μεγαλύτερες των 34, όμως δεν είναι καθόλου αμελητέο, καθώς το 9% των «μεγαλύτερων» κάνει και αύτο χρήση του κινητού του σε... ακατάλληλες ώρες.
Η έρευνα συνεχίζει εκτός κρεβετιού με εξίσου αποστομωτικά αποτελέσματα. Το 12% των χρηστών smartphones αποκαλύπτει πως έχει βρει τρόπο να χρησιμοποιεί το κινητό του ακόμη και μέσα στο μπάνιο, χωρίς να το βρέχει.
Την ίδια ώρα, τεράστιο ποσοστό της τάξεως του 55%, παραδέχεται ότι χρησιμοποιεί το κινητό του εν ώρα οδήγησης, παρόλο που στις περισσότερες χώρες υπάρχουν νόμοι και σημαντικά πρόστιμα που το απαγορεύουν.
Ακόμα και μια δραστηριότητα εκτός σπιτιού όπως μία ταινία, μία θεατρική παράσταση, ένα δείπνο ή ακόμα και μια σχολική εκδήλωση των παιδιών τους δεν φαίνεται να πτωεί τους «εθισμένους» χρήστες των φορητών συσκευών. Παραπάνω από ένας στους τρεις ασχολείται με το κινητό του χωρίς να τον ενδιαφέρει τι συμβαίνει στην παράσταση ή τι κάνει ο συνοδός του ή ακόμα και το παιδί του.
Περίεργο είναι το γεγονός ότι υπάρχει μεγαλύτερος σεβασμός προς την εκκλησία, καθώς εκεί τα ποσοστά περιορίζονται στο 20%.
Οι ερευνητές προσπάθησαν να βρουν τις επιπτώσεις της αλόγιστης χρήσης των smartphones. Σε ένα σύνολο 2.021 ανθρώπων ένα πολύ μεγάλο ποσοστό παραδέχτηκε πως η τεχνολογία έχει λειτουργήσει αρνητικά στην κοινωνικοτητα του, ενώ το 12% ομολόγησε πως η συνεχής χρήση του κινητού έχει οδηγήσει σε προβλήματα στις σχέσεις του.
Αφού εξέτασε τα αποτελέσματα της εταιρίας του, ο διευθύνων σύμβουλος μάρκετινγκ της JUMIO δήλωσε : «Οι άνθρωποι βλέπουν τα smartphones τους ως προέκταση του εαυτού τους. Τα παίρνουν μαζί τους ακόμα και στα πιο ανορθόδοξα μέρη.»