Η κατάκτηση του Γουίμπλεντον είναι εμπειρία ζωής. Ο Αντι Μάρεϊ θα έχει να τη λέει στα εγγόνια του. Και θα έχει να ταϊζει και τα εγγόνια του από τα οικονομικά οφέλη τα οποία συνεπάγεται μια τέτοια μεγάλη επιτυχία.
Υπολογίζεται πως οι διαφημιστικές συμφωνίες του Σκωτσέζου μετά το Γουίμπλεντον θα ανέλθουν σε 74 εκατ. δολάρια το χρόνο.
Μέχρι στιγμής ο Μάρεϊ καρπώνεται 12 εκατ. δολάρια από τέσσερις σπόνσορες. Σε αυτούς έρχεται να προστεθεί μια διαφήμιση της εταιρείας Robinson που πριν τέσσερα χρόνια είχε την έμπνευση να γυρίσει ένα σποτ για το πως θα ήταν να κέρδιζε το Γουίμπλεντον ένας Βρετανός. Οπως έκανε ο Μάρεϊ, δηλαδή. Αρκετές άλλες εταιρείες, επίσης, έφτιαξαν διαφημίσεις συγχαρητηρίων, ενώ ο Σκωτσέζος δέχεται προτάσεις «βροχή» για νέες συνεργασίες.