Ο Μάριο Γκέτσε, η πιο ακριβή μεταγραφή της Μπάγερν, εμφανίστηκε στην παρουσίασή του φορώντας λευκό μπλουζάκι με κραυγαλέο λογότυπο. Ξεπερνώντας την αισθητική του πράγματος, όλα θα ήταν καλά αν το T-shirt του νεαρού αστέρα δεν διαφήμιζε τη Nike, τη βασική αντίπαλο της Adidas, η οποία ντύνει τους Βαυαρούς. Και αποτελεί μέτοχό τους.
Τυχαίο θα πει κάποιος. Λάθος. Σε τέτοιο επίπεδο, τίποτα δεν είναι τυχαίο. Ασχέτως κι αν ο στόχος είναι να μοιάζει αυθόρμητο. Η εμφάνιση του Γκέτσε ήταν προϊόν στρατηγικής μάρκετινγκ. Της Nike που με αυτό τον τρόπο επέλεξε να... τρολάρει την Adidas σε αυτή την αδυσώπητη μάχη για την πρωτοκαθεδρία στις πωλήσεις.
Η μέθοδος της αμερικανικής εταιρείας να πικάρει και να μειώσει τον αντίκτυπο της μεταγραφής Γκέτσε στην ομάδα σύμβολο της γερμανικής Adidas, τη Μπάγερν έγινε ακόμα πιο σαφής όταν η σύμπτωση επαναλήφθηκε με τον Ισκο, ο οποίος αποκτήθηκε από τη Ρεάλ Μαδρίτης. Επίσης, ομάδα της Adidas. Ο Ισπανός εμφανίστηκε κι αυτός με λευκό μπλουζάκι της Nike προκειμένου να περάσει τις ιατρικές εξετάσεις, αλλά οι ιθύνοντες της Ρεάλ τον ανάγκασαν ν' αλλάξει πριν παρουσιαστεί ενώπιον των δημοσιογράφων. Η κουβέντα περί ηθικής και νομιμότητας όταν μιλάμε για μπίζνες εκατομμυρίων, άλλωστε, είναι ουτοπική.
Ο Γκέτσε για την ενέργειά του να φορέσει μπλουζάκι ανταγωνιστή τιμωρήθηκε με το καλημέρα με πρόστιμο 10.000 ευρώ, αν και δεν νομίζουμε ότι θα τα πληρώσει ο ίδιος. Το περίεργο στην περίπτωσή του, βέβαια, είναι πως μια τόσο μεγάλη κι οργανωμένη ομάδα όπως η Μπάγερν του επέτρεψε να βάλει το συγκεκριμένο T-shirt στην παρουσίασή του.