Ο μύθος του Δράκουλα των Καρπαθίων που γοήτευσε χιλιάδες ανθρώπους και μεταφέρθηκε στην έβδομη τέχνη δεκάδες φορές με πολλές μορφές, συνεχίζει να να προκαλεί το ενδιαφέρον αμέτρητων ανθρώπων και μάλιστα αποτελεί το πιο δυνατό τουριστικό «brand name» της Ρουμανίας, για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της χώρας, σύμφωνα με τη Συνομοσπονδία Τουρισμού και Υπαλλήλων Υπηρεσιών (FPTS) της Ρουμανίας.
«Πρόκειται για το πιο πολύτιμο brand name της χώρας. Η αξιοποίηση του μύθου του Κόμη Δράκουλα που προκαλεί το ενδιαφέρον χιλιάδων επισκεπτών, μπορεί να αποτελέσει και κινητήρια δύναμη για την περαιτέρω ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος της χώρας», δήλωσε ο επικεφαλής της FPTS, Νταν Ματέι Αγκάθον και πρόσθεσε ότι «όλα τα μέρη στην Τρανσυλβανία που είναι γεμάτα ιστορία, μπορούν να γίνουν, επιτέλους τουριστικοί προορισμοί με διεθνή αναγνωρισιμότητα, με όφελος όχι μόνο για τον τουρισμό στην περιοχή, αλλά και για την οικονομία».
Μάλιστα, οι τοπικές αρχές σε έξι περιφέρειες της Τρανσυλβανίας, αναπτύσσουν, με την αξιοποίηση ευρωπαϊκών κονδυλίων, ένα περιφερειακό έργο με τον τίτλο «Δράκουλας» που αποτελεί πρόταση του δημάρχου του Τάργκου Μούρες, Ντόριν Φλορέα. Ο κ. Φλορέα, συναντήθηκε πρόσφατα με αξιωματούχους της τοπικής αυτοδιοίκησης, προκειμένου να βρουν απο κοινού, έναν βιώσιμο τρόπο ανάπτυξης του συγκεκριμένου έργου, μέσω της προσέλκυσης και άλλων ευρωπαϊκών κονδυλίων.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Συνομοσπονδίας Τουρισμού και Υπαλλήλων Υπηρεσιών της Ρουμανίας, το έργο «Δράκουλας», για την προώθηση της Τρανσυλβανίας ως τουριστικού προορισμού, θα αποτελέσει όταν ολοκληρωθεί, την πιο κερδοφόρα αναπτυξιακή στρατηγική που θα αποφέρει θετικά αποτελέσματα για τον τουρισμό της Ρουμανίας.