Φρένο στη συνήθεια των διάφορων σελέμπριτι να διαφημίζουν έμμεσα προϊόντα από το twitter κάνοντας πληρωμένα τιτιβίσματα βάζει η βρετανική δικαιοσύνη. Ενα μέτρο που θα πονέσει αρκετές διάσημες τσέπες.
Η Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων της Βρετανίας (ASA) ανακοίνωσε ότι τα πληρωμένα μηνύματα στα κοινωνικά δίκτυα πρέπει να επισημαίνονται ευκρινώς προκειμένου να μην παραπλανούν τους καταναλωτές και απαγορεύει τις δήθεν αυθόρμητες «καλυμμένες» καμπάνιες.
Πλέον άπαντες θα καλούνται να χρησιμοποιούν το hashtag #ad όταν αναφέρονται σε προϊόντα στα μηνύματά τους. Η προώθηση προϊόντων μέσω twitter από διάσημα πρόσωπα (ηθοποιούς, τραγουδιστές κ.λπ.) θεωρείται πλέον ως η πιο αποτελεσματική μορφή διαφήμισης από πολλές εταιρείες που έχουν ως «πελάτες» νέους καταναλωτές. Τα πληρωμένα tweets αποφέρουν ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό στις διασημότητες: η Κιμ Καρντάσιαν κερδίζει έως και 6.300 λίρες για κάθε μήνυμα που ανεβάζει στον λογαριασμό της.