Στην τελευταία έκθεση της Φρανκφούρτης η Volkswagen παράλληλα με την επίσημη πρεμιέρα του μίνι της, του up!, είχε παρουσιάσει και πέντε πρωτότυπα που βασίζονταν σε αυτό. Μεταξύ τους και το VW Buggy up!, που μετά το ηλεκτρικό E-up! και το Cross up! θα πάρει πιθανότατα το δρόμο για την κανονική παραγωγή.
Ειδικά μετά το πράσινο φως που πήρε από την επιτροπή για τις πατέντες των ΗΠΑ, που αναμένεται να είναι η πιο σημαντική αγορά για το Buggy.
Ακριβώς όπως ήταν τη δεκαετία του '60 για τους διάσημους προγόνους του, που βασίζονταν στο Σκαραβαίο και το στυλ των οποίων μιμείται. Όσο βέβαια αυτό είναι εφικτό κι έτσι η εμφάνισή του είναι ένα κράμα του all time classic σχήματος των Buggy και αυτού του up! Για το σκοπό αυτό και σε σχέση με το συμβατικό μίνι της VW το καπό του Buggy έχει χαμηλώσει αρκετά, το κάλυμμα του πορτμπαγκάζ ανοίγει όπως στα πικ-απ, δηλαδή σε δύο μέρη και το πανί που λειτουργεί σαν οροφή μπαίνει και βγαίνει πανεύκολα και προστατεύει από τη βροχή. Αν πάντως πιάσει μπόρα δεν τίθεται θέμα βιασύνης για την τοποθέτησή του, μιας και το εσωτερικό είναι αδιάβροχο, ενώ προκειμένου να μην υπάρχουν θέματα ακαμψίας έχει ενισχυθεί το δάπεδο.
Το Buggy up! έχει μήκος μόλις 3,58 μέτρα, είναι σχεδόν 20 εκατοστά πιο χαμηλό (ύψος: 1,29) από το τρίθυρο up! στο οποίο βασίζεται, ενώ το βάρος του δεν θα διαφέρει και πολύ από αυτό του τελευταίου. Έτσι ο τρικύλινδρος χιλιάρης με τους 60 ή τους 75 ίππους δεν θα έχει πρόβλημα να το κινήσει έως και σβέλτα.