Ερχονται στοχευμένες διαφημίσεις και για τους χρήστες του Twitter, αφού το τελευταίο διάστημα οι υπεύθυνοι της σελίδας πειραματίζονται με την εμφάνιση διαφημίσεων ειδικών για κάθε χρήστη.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει σχετικό άρθρο στην εφημερίδα Ελευθεροτυπία, οι χρήστες θα βλέπουν διαφημιστικά tweets τα οποία θα έχουν επιλεγεί με βάση τα online δεδομένα τους. Οι διαφημιστές θα μπορούν να φορτώνουν τα cookies των ιστοσελίδων στην πλατφόρμα διαφημίσεων του Twitter, και στη συνέχεια η πλατφόρμα θα ταιριάζει τα δεδομένα θα αναλαμβάνει να βρει τους χρήστες που ενδιαφέρονται για συγκεκριμένες διαφημίσεις.
Ο Κέβιν Βέιλ στέλεχος του Twitter, διευκρινίζει ωστόσο ότι «οι χρήστες δεν θα βλέπουν περισσότερες διαφημίσεις στο Twitter αλλά καλύτερες.»
Βέβαια το Twitter τόνισε πως δεν πρόκειται να δώσει στους διαφημιστές επιπλέον πληροφορίες για τους χρήστες, ενώ οι χρήστες θα μπορούν να επιλέξουν να μην βλέπουν τις στοχευμένες διαφημίσεις αν δε θέλουν.