Inception – Γερμανική εταιρεία μας «φυτεύει» διαφημίσεις στο μυαλό [βίντεο] - iefimerida.gr

Inception – Γερμανική εταιρεία μας «φυτεύει» διαφημίσεις στο μυαλό [βίντεο]

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Οχι, δεν πρόκειται για κάποιο remake του blockbuster που δημιούργησε ο Κρίστοφερ Νόλαν. Είναι πραγματικότητα. Η γερμανική έκδοση του δικτύου Sky, σε συνεργασία με την διαφημιστική εταιρεία BBDO έχουν εφεύρει μια τρελή νέα τεχνολογία που μεταδίδει διαφημίσεις κατευθείαν στο μυαλό.

Οι Γερμανοι χρησιμοποιούν μια μέθοδο που εκμεταλλεύεται την αγωγιμότητα των οστών και μεταδίδει ήχους στο εσωτερικού του αυτιού μέσω του κρανίου, κάτι που κάνει τον άνθρωπο που εν αγνοία του υποβάλλεται σε αυτή τη διαδικασία να του αρέσει η μουσική που ακούει.

Τo Sky δοκίμασε την τεχνολογία αυτή με την καμπάνια «Talking Window», επειδή οι άνθρωποί του είχαν τοποθετήσει έναν μικρό αναμεταδότη στα παράθυρα τρένου. Οταν οι επιβάτες έγερναν προς το παράθυρο για να ξεκουραστούν ή να ρίξουν έναν υπνάκο άκουγαν μια εσωτερική φωνή που τους έλεγε κατεβάσουν την εφαρμογή του Sky για smartphone.

Η συγκεκριμένη διαδικασία μαγνητοσκοπήθηκε, μεταδόθηκε και όπως ήταν λογικό προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων. «Απαράδεκτη προσπάθεια. Δηλαδή δεν θα μπορούμε να ακουμπήσουμε το κεφάλι μας πουθενά; Θα μας στερήσουν και τον ύπνο; Είναι κάτι που δεν πρέπει να εφαρμοστεί στις δημόσιες συγκοινωνίες», σχολίασε ένας από τους επιβάτες του τρένου. Παρά τις αντιδράσεις το Sky σκοπεύει να λανσάρει με κάθε δόξα και τιμή το project «Talking Window».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ