Τα αδέρφια Echeverria, o Guillermo και ο Iker, φαίνεται πως δεν είχαν και δεν έχουν καιρό για σιέστα και μάλλον ούτε για φιέστα, καθώς εκτός από την εταιρεία design που διατηρούν στην πόλη του Μεξικό και στο Ντιτρόιτ, ασχολούνται και με το Vuhl 05.
Tι είναι το Vuhl 05 θα αναρωτηθείτε δικαίως. Κατ' αρχήν το όνομά του (προφέρεται βουλ) προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων Vehicles of Ultra High-performance and Lightweight, δηλαδή αυτοκίνητα υπερ-υψηλών επιδόσεων και χαμηλού βάρους κι αυτό πράγματι είναι το Vuhl. Ένα σπορ μοντέλο, στα πρότυπα των KTM X-Bow και Ariel Atom. Δηλαδή μικρό (μήκος ούτε 3,80), διθέσιο, χωρίς οροφή, μινιμαλιστικό και βέβαια πανάλαφρο. Κι αυτό γιατί είναι χτισμένο γύρω από ένα ιδιαίτερα άκαμπτο αλουμινένιο μονοκόκ που ζυγίζει μόλις 78 κιλά, ενώ λόγω των συνθετικών υλικών, ενισχυμένων με ανθρακόνημα, που έχουν χρησιμοποιηθεί για το αμάξωμά του το συνολικό του βάρος δεν ξεπερνά τα 700 κιλά. Και κατεβαίνει κι άλλο αν χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά ανθρακόνημα, επιλογή που χρεώνεται φυσικά επιπλέον.
Στο κέντρο του αμαξώματος ο κινητήρας είναι ένας Ford EcoBoost 2.000 κ.εκ., που για την περίσταση αποδίδει 285 ίππους που εκτοξεύουν τα 700 μόλις κιλά του Vuhl σε 3,7" από στάση μέχρι τα 100, ενώ επαρκούν για να το κινήσουν μέχρι και με 250 χλμ./ ώρα. Κινητήριοι τροχοί είναι βέβαια οι πίσω, το χειροκίνητο κιβώτιο είναι 6άρι, η ανάρτηση αγωνιστική, ενώ το εσωτερικό με τους παλιομοδίτικους διακόπτες ενδεικτικό του χαρακτήρα του Vuhl 05.
To οποίο παρουσιάστηκε επίσημα στο Λονδίνο για πρώτη φορά, ενώ τα αδέλφια Echeverria αποφάσισαν να προχωρήσουν το κόνσεπτ Vuhl 05 μέχρι την υλοποίησή του έχοντας σαν παράδειγμα τον πατέρα τους, που λέγεται κι αυτός Guillermo και κατασκεύαζε και οδηγούσε ο ίδιος αγωνιστικά αυτοκίνητα για περισσότερα από 30 χρόνια.