Όταν το 2008 παρουσιαζόταν το Tata Nano οι πάντες έκαναν λόγο για μια επανάσταση για την Ινδία αρχικά και για όλες τις αναπτυσσόμενες χώρες στη συνέχεια. Κι αυτό γιατί η πολύ χαμηλή τιμή του -2.000 ευρώ περίπου- το καθιστούσε μια εναλλακτική λύση ακόμα και σε σχέση με τα δίτροχα που μετακινούν ολόκληρες οικογένειες στην Ινδία.
Άλλωστε αυτή ήταν και η φιλοσοφία του ιδρυτή της Tata, ο οποίος ήθελε να προσφέρει κάτι πιο ασφαλές από μοτοσακό, που επιπλέον παρέχει προστασία από τα καιρικά φαινόμενα και σχεδόν εξίσου φτηνό.
Η θεωρία λοιπόν γύρω από το Nano, που στην πορεία φιλοδοξούσε να παρουσιαστεί και στις πιο ώριμες αγορές, ήταν αψεγάδιαστη. Η πράξη όμως αποδείχθηκε απογοητευτική, μιας και από το 2009 μέχρι σήμερα έχει πουλήσει μόλις 290.000 μονάδες.
Αν θέλει να αναζητήσει κανείς τους λόγους γι' αυτήν την αποτυχία θα πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψη του τις λιλιπούτειες διαστάσεις του (μήκος 3 μέτρα), που δεν του επιτρέπουν να παίξει τους πολλαπλούς μεταφορικούς λόγους που είναι το ζητούμενο στις αναπτυσσόμενες χώρες. Επιπρόσθετα, ήταν που ήταν στραβό το κλίμα, ήρθαν και κάποιες πυρκαγιές που καταγράφηκαν και το Nano καταδικάστηκε σε νάνο των πωλήσεων.
Προκειμένου να προσπαθήσει να αντιστρέψει αυτήν την εικόνα η Tata, που μεταξύ άλλων είναι ιδιοκτήτης τόσο της Jaguar όσο και της Land Rover, προχωρά σε μια ανανέωση του Nano. Η οποία εστιάζει περισσότερο στο εσωτερικό του, καθώς το φτηνότερο αυτοκίνητο του κόσμου αποκτά καινούργια κεντρική κονσόλα και νέο ντουλαπάκι μαζί με κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό και ηχοσύστημα με θύρα USB.
Στο εξωτερικό οι αλλαγές περιορίζονται μόνο στην προσθήκη χρωμίου σε κάποια σημεία, ενώ πλέον το Nano θα μπορεί να εξοπλιστεί με ένα από τέσσερα συνολικά κιτ προσωποποίησης, τα Jet, Alpha, Remix και Peach. Αντίθετα το δικύλινδρο κινητηράκι των 624 κυβικών και των 38 ίππων δεν αλλάζει κι συνεχίζει ως είχε.