Η συγκινητική διαφήμιση που κέρδισε το βραβείο στις Κάννες: Το like δεν βοηθά, γίνε εθελοντής [εικόνες] - iefimerida.gr

Η συγκινητική διαφήμιση που κέρδισε το βραβείο στις Κάννες: Το like δεν βοηθά, γίνε εθελοντής [εικόνες]

Η συγκινητική διαφήμιση που κέρδισε το βραβείο στις Κάννες: Το like δεν βοηθά
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Το «''Like'' δεν βοηθά». Eτσι τιτλοφορείται η διαφημιστική καμπάνια εταιρείας της Σιγκαπούρης που δημιουργήθηκε για λογαριασμό μιας εθελοντικής οργάνωσης αρωγής σε περιπτώσεις καταστροφών και κέρδισε το «Χρυσό Λιοντάρι» στην κατηγορία Τύπος του Φεστιβάλ των Καννών.

Οι εικόνες από τις οποίες αποτελείται η καμπάνια απεικονίζουν τρία διαφορετικά είδη καταστροφών (πλημμύρες, πόλεμος και σεισμός) και πλαισιώνονται από χέρια που κάνουν τη χαρακτηριστική κίνηση του «Like» από το Facebook. Λίγο πιο κάτω υπάρχει η προτροπή: «Γίνε εθελοντής. Σώσε μια ζωή!».

Το μήνυμα που προσπαθεί να περάσει η καμπάνια είναι ότι τα εικονικά πράγματα δεν μετράνε στην πραγματική ζωή. Ακόμη και ένα δισ. «Like» στο Facebook δεν πρόκειται να βοηθήσει όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα στην καθημερινή τους ζωή. Αντιθέτως το να γίνεις εθελοντής μπορεί να βοηθήσει πολλούς συνανθρώπους σου που το έχουν ανάγκη.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ