Το Nissan Leaf είναι χωρίς αμφιβολία ένα από τα πιο προηγμένα και ρεαλιστικά ηλεκτρικά μοντέλα που μπορεί να αγοράσει κανείς σήμερα. Από την άλλη είναι και ένα αυτοκίνητο η εμφάνιση του οποίου δεν πρόκειται να σου κινήσει το ενδιαφέρον παρά μόνο αν είσαι φανατικός οπαδός των Οικολόγων Πράσινων.
Προκειμένου λοιπόν να αλλάξει όσο γίνεται το τελευταίο ξεκινά, στην Ιαπωνία αρχικά, η διάθεση του Nissan Leaf Nismo, για το οποίο η Nismo έχει εξελίξει ένα αεροδυναμικό body kit, που περιλαμβάνει άλλο εμπρός μέρος, πίσω αεροτομή, πιο φαρδιά μαρσπιέ και ιδιαίτερα ελαφριές ζάντες αλουμινίου.
Το πιο δυναμικό look του Leaf συνδυάζεται και με πιο σπορτίφ ρυθμίσεις της ανάρτησης για καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος, ενώ με τη βοήθεια chip ο ηλεκτρο-κινητήρας των 109 ίππων έχει αποκτήσει μεγαλύτερη αμεσότητα στην απόκρισή του, η οποία με τη σειρά της εξασφαλίζει βελτιωμένες επιταχύνσεις. Το απόλυτα θετικό εδώ είναι πως η αυτονομία του όχι μόνο δεν μειώθηκε αλλά αυξήθηκε πέρα από τα 200 χιλιόμετρα της νορμάλ εκδοχής.
Αυτή πάντως δεν είναι η πρώτη φορά που η Nissan χρησιμοποιεί το σύστημα κίνησης του Leaf και σε κάποιο άλλο αυτοκίνητό της, μιας και έχει προηγηθεί το κινητό εργαστήριο Leaf Nismo RC, που έχει κοψιά αγωνιστικού. Σε σχέση με το απλό Leaf το RC είναι 35 εκατοστά πιο χαμηλό και με 100 χιλιοστά μικρότερο μεταξόνιο, το αμάξωμά του είναι από ανθρακονήματα και έτσι ζυγίζει μόλις 950 κιλά, ενώ φυσικά έχει και πολύ καλή αεροδυναμική. Η οποία όσο κι αν βοηθα δεν μπορεί να εξασφαλίσει καλύτερη τελική από τα 150 χλμ/ ώρα, από τη στιγμή που η ισχύς του παραμένει στους 109 ίππους. Από την άλλη το 0-100 ολοκληρώνεται σε 6,85 δεύτερα, τιμή εξαιρετική, ενώ το 0-100 για το Nissan Leaf Nismo δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί.