To Touareg, το μεγάλο SUV της Volkswagen, έχει μια ανάγκη ανανέωσης. Σε καμία περίπτωση για λόγους αισθητικής κι αυτός είναι και ο λόγος που οι διαφοροποιήσεις της νέας εκδοχής του θα παραμείνουν σε αυτόν τον τομέα στα επίπεδα ένα τυπικού facelift.
Δηλαδή με κάποιες αλλαγές στους προφυλακτήρες και τα φώτα μπροστά και πίσω, ενώ στο εσωτερικό θα υπάρχουν νέες επενδύσεις, θα προστεθούν ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και θα εκσυγχρονιστεί το σύστημα πλοήγησης.
Η ανάγκη, όπως θα έχετε ίσως ήδη καταλάβει, προκύπτει από την προσαρμογή της γκάμας των κινητήρων του στα τελευταία δεδομένα, που θέλουν ακόμα και τα τζιπ της κατηγορίας πολυτελείας να έχουν εκδόσεις diesel στα 2.000 κυβικά (καινούργια BMW X5) ή λίγο πιο πάνω, π.χ. στα 2.200 κ.εκ. όπως η νέα Mercedes ML, καθώς και μη τετρακίνητες εκδοχές.
Έτσι λοιπόν και κατά πάσα πιθανότητα ο βασικός κινητήρας πετρελαίου του ανανεωμένου μεγάλου SUV της VW θα είναι ο τετρακύλινδρος των 2.000 κυβικών και των 184 ίππων, που παρουσιάστηκε πρόσφατα στο Golf GTD και εδώ θα συνδυάζεται αποκλειστικά με κίνηση στους πίσω τροχούς. Παράλληλα μια πιο ισχυρή έκδοση, πάντα diesel, αναμένεται να κινείται από το δίλιτρο biturbo του πικ-απ της εταιρείας, του Amarok, που για να χρησιμοποιηθεί στο ανανεωμένο VW Touareg θα ανέβει από τους 180 ίππους που αποδίδει τώρα στους 220. Ή και περισσότερους, ενώ άγνωστο είναι ακόμα αν θα υπάρχει και κάποια υβριδική εκδοχή.