Μπορεί οι φετινές 24 Ωρες του Le Mans να ολοκληρώθηκαν με έναν ακόμα θρίαμβο της Audi με το R 18 e-tron που έκανε το 1-3 (στη 2η θέση τερμάτισε το Toyota TS030), αλλά κάποιοι άλλοι κατασκευαστές, όπως η Nissan έχουν ήδη έτοιμα τα πλάνα τους για την επόμενη σεζόν.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση το όπλο της ιαπωνικής εταιρείας λέγεται Nissan ZEOD, όπου το ZEOD σημαίνει Zero Emissions on Demand, δηλαδή μηδενικές εκπομπές ρύπων κατ' απαίτηση, ενώ αισθητικά θυμίζει το πρωτοποριακό μεν άλλα άτυχο δε DeltaWing, που το 2012 εγκατέλειψε στον 75ο γύρο λόγω ατυχήματος.
Στο ZEOD θα χρησιμοποιηθεί η τεχνολογία μπαταριών του Leaf, με ταχύτερη όμως επαναφόρτιση χάρη στο βελτιωμένο σύστημα ανάκτησης, ενώ το on demand της ονομασίας σημαίνει πως ο οδηγός θα μπορεί να εναλλάσσει την πρόωση από τους ηλεκτροκινητήρες σε βενζινοκινητήρα και φυσικά το αντίστροφο με το πάτημα ενός κουμπιού. Η Nissan πάντως δεν αναφέρεται μέχρι στιγμής στην ανεξάρτητη υβριδική διάταξη η οποία μάλλον θα είναι παράλληλη, ενώ σύμφωνα με τους ιθύνοντες της ιαπωνικής εταιρείας η πρόκληση είναι να δουν το ZEOD να κάνει έναν ολόκληρο γύρο στο Le Mans -περίπου 14 χιλιόμετρα- μόνο με ηλεκτρική ενέργεια και με φουλ αγωνιστικό ρυθμό. Το σούπερ αεροδυναμικό σχήμα του από την άλλη θα εξασφαλίζει τελική μέχρι και 300 χλμ./ ώρα στην ευθεία Mulsanne.
Το Nissan ZEOD πάντως θα συμμετέχει στον αγώνα περισσότερο για λόγους εξέλιξης της τεχνολογίας, μέρος της οποίας θα περάσει και στα επιβατικά της εταιρίας, παρά για να γράψει» χρόνους ενώ απώτερος στόχος είναι η εξέλιξη μίας σούπερ ηλεκτροκίνητης GT-R έκδοσης για το 2018!