Μια κατανάλωση μόλις 1,4 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα εξακολουθεί να ακούγεται σαν επιστημονική φαντασία, όμως αυτές ακριβώς είναι οι επίσημες απαιτήσεις κατά μέσο όρο σε αμόλυβδη για το Honda Accord Plug-in Hybrid.
Το οποίο θα πωλείται στην Ιαπωνία άμεσα –γι αυτό και το εσωτερικό του στις φωτογραφίες μας είναι δεξιοτίμονο- ενώ η εξαιρετική κατανάλωσή του οφείλεται εν μέρει στη μεγάλη χωρητικότητα των συσσωρευτών ιόντων λιθίου που διαθέτει και του επιτρέπει να κινηθεί για πολλά χιλιόμετρα αποκλειστικά ηλεκτρικά.
Εξίσου εντυπωσιακή είναι όμως και η κατανάλωση του απλού Accord Hybrid, που αποτελεί τη βάση για το αντίστοιχο plug-in που προαναφέραμε και χρειάζεται με τη σειρά του μόνο 3,3 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα. Η καρδιά του συστήματος πρόωσής του είναι το Sport Hybrid i-MMD (intelligent Multi Mode Drive), των Earth Technologies της ιαπωνικής εταιρείας, που έχει 3 διαφορετικούς τρόπους λειτουργίας: καθαρά ηλεκτρικά για εκκινήσεις και ομαλή κίνηση με χαμηλά και μεσαία φορτία, με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης να παράγει ρεύμα για τον ηλεκτροκινητήρα στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις και με τον βενζινοκινητήρα να κινεί απευθείας τους τροχούς όταν απαιτείται η μέγιστη ισχύς.
Φυσικά ο οδηγός δεν καταλαβαίνει τις εναλλαγές μεταξύ των διάφορων προγραμμάτων λειτουργίας, καταλαβαίνει όμως στο πρατήριο την εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση που επιτυγχάνεται με αυτόν τον τρόπο. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης για την περίσταση είναι ένα σύνολο βενζίνης 2.000 κυβικών που λειτουργεί με βάση τον πιο αποδοτικό κύκλο του Atkinson.
Ο στόχος της Honda είναι μηνιαίως να πωλούνται 1.000 Accord Hybrid στην ιαπωνική αγορά, ενώ το Accord Plug-in απευθύνεται κυρίως σε εταιρείες με στόλους εταιρικών αυτοκινήτων και δημόσιους οργανισμούς.