Οι Ρώσοι έκαναν πίσω για τη ΔΕΠΑ, αλλά θέλουν ΤΡΑΙΝΟΣΕ και λιμάνια - iefimerida.gr

Οι Ρώσοι έκαναν πίσω για τη ΔΕΠΑ, αλλά θέλουν ΤΡΑΙΝΟΣΕ και λιμάνια

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Επίσημο τόνο στο ενδιαφέρον των Ρωσικών Σιδηροδρόμων για την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και των ελληνικών λιμανιών έδωσε ο επικεφαλής της ρωσικής κρατικής εταιρίας Βλάντιμιρ Γιακούνιν. Πριν από λίγο καιρό είχε γίνει γνωστό πως το κορυφαίο στέλεχος των Ρώσων είχε στείλει επιστολή στον Βλάντιμιρ Πούτιν προκειμένου να πάρει την άδειά του να κάνει κίνηση για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Την είδηση πως οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι συζητούν το ενδεχόμενο να συμμετάσχουν στην ιδιωτικοποίηση ελληνικών περιουσιακών στοιχείων, μέσω κοινοπραξίας ελληνικών και δυτικοευρωπαϊκών εταιρειών επιβεβαίωσε ο ίδιος ο Γιακούνιν μιλώντας στο πλαίσιο του Διεθνούς Οικονομικού Φόρουμ της Αγίας Πετρούπολης

«Διεξάγουμε συνομιλίες με ελληνικές και δυτικές εταιρείες, θέλουμε να συγκροτήσουμε μια συμμαχία, έναν όμιλο» είπε έπειτα από σχετικό ερώτημα. Οπως διευκρίνισε ο κ. Γιακούνιν, οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι σχεδιάζουν να καταβάλλουν το τίμημα της εξαγοράς σε περίπτωση επιτυχούς κατάληξης, με χρήματα που θα εξασφαλιστούν κυρίως από δανεισμό.

Τον περασμένο Μάρτιο ο κ. Γιακούνιν, επικεφαλής του κολοσσού των Ρωσικών Σιδηροδρόμων επί πολλά χρόνια και άνθρωπος που θεωρείται ότι ανήκει στο περιβάλλον του προέδρου Πούτιν, είχε δηλώσει ότι η εταιρεία του ενδιαφέρεται για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και λιμανιών στην Ελλάδα.

Ωστόσο, η ρωσική εφημερίδα «Κομερσάντ» στις αρχές Ιουνίου είχε δημοσιεύσει ότι σε επιστολή του προς τον πρόεδρο της Ρωσίας, ο κ. Γιακούνιν είχε, ήδη, ζητήσει κρατική χρηματική βοήθεια για τη συμμετοχή του στην ιδιωτικοποίηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της επισκευαστικής εταιρείας Rosco (εταιρεία συντήρησης τροχαίου υλικού). Όπως αναφέρει το ρωσικό πρακτορείο ΡΙΑ-Νόβοστι, οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι, ήδη, έχουν λάβει από τις αρμόδιες ελληνικές υπηρεσίες και τα υπουργεία τις απαιτούμενες πληροφορίες για την αρχική τιμή των προς πώληση περιουσιακών στοιχείων του Δημοσίου και σύμφωνα με αυτές η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κοστίζει τουλάχιστον 30 εκατ. ευρώ, η Rosco 10 εκατ. και ο λιμένας της Θεσσαλονίκης 100 εκατ.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ