Το Σεπτέμβριο, στην έκθεση της Φρανκφούρτης που είναι ίσως η πιο σημαντική παγκοσμίως, η Lamborghini θα παρουσιάσει ένα πρωτότυπο που από το 2014 προορίζεται για διάδοχος της επιτυχημένης Gallardo. Η νέα μικρή Lamborghini θα ονομάζεται πιθανότατα Cabrera -όνομα ταύρου κι αυτό- ενώ η εμφάνισή της θα ενσωματώνει κάποια αισθητικά στοιχεία από το τελευταίο concept της μάρκας, το Egoista και σαφώς περισσότερα από το πιο παλιό Sesto Elemento.
Για το νέο της μοντέλο η ιταλική εταιρεία ήθελε αρχικά να εξελίξει ένα μονοκόκ από ανθρακονήματα, που θα λειτουργούσε ως βάση κατά τα πρότυπα της μεγαλύτερης Aventador. Στην πορεία περιορίσθηκε σε ένα καινούργιο, πιο συμβατικό πλαίσιο από αλουμίνιο και ανθρακόνημα –υλικά που χρησιμοποιούνται και για το αμάξωμα.
Κι αυτό γιατί το ίδιο πλαίσιο θα χρησιμοποιηθεί και στη νέα γενιά του Audi R8, με μόνη διαφοροποίηση το αυξημένο μεταξόνιο προκειμένου να εξασφαλίζεται ο πιο GT χαρακτήρας του κορυφαίου κουπέ της γερμανικής εταιρείας σε σχέση με τη Lambo.
Ο πιο σπορ προσανατολισμός της τελευταίας θα προκύπτει και από το βάρος της, που θα είναι σαφώς μικρότερο από τα 1.500 κιλά της Gallardo. Ο V10 των 5.200 κυβικών της οποίας θα χρησιμοποιηθεί και στην Cabrera, σε μια αναβαθμισμένη όμως εκδοχή του με 600 ίππους. Που θα κινούν και τους τέσσερις τροχούς, ενώ στην πορεία θα προκύψουν και κάποιες ειδικές εκδόσεις με κίνηση μόνο πίσω, κατά τα πρότυπα της Gallardo Balboni.