Στην εταιρεία Specific Media πουλήθηκε το κοινωνικό δίκτυο MySpace το οποίο όπως φαίνεται δεν άντεξε τον ανταγωνισμό του Facebook.
Το ποσό της πώλησής του δεν αποκαλύφθηκε, αλλά, σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, είναι μόλις 35 εκατ. δολάρια, δηλαδή πολύ κάτω από την αξία αγοράς του.
Το MySpace ανήκε στον μεγάλο επιχειρηματικό όμιλο News Corp. του μεγιστάνα των μέσων ενημέρωσης Ρούπερτ Μέρντοχ, ο οποίος το είχε αγοράσει αντί 580 εκατ. δολαρίων το 2005, όταν ακόμα το δίκτυο γνώριζε εποχές δόξας. Όμως μέσα σε διάστημα λίγων ετών έχασε πολλά μέλη και έσοδα, γεγονός που τελικά οδήγησε στην πώλησή του στην εταιρία Specific Media.
Η Specific Media ιδρύθηκε το 1999 από τα αδέλφια,Τιμ, Κρις και Ράσελ Βάντερχουκ, με έδρα την Καλιφόρνια και ειδικεύεται στην online διαφήμιση.
Πηγή: enet.gr