Ευχάριστα νέα: Το Facebook δίνει τέλος στις διαφημίσεις κατά τη διάρκεια της αναζήτησης - iefimerida.gr

Ευχάριστα νέα: Το Facebook δίνει τέλος στις διαφημίσεις κατά τη διάρκεια της αναζήτησης

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Σε μια προσπάθεια να περιορίσει την έκταση των διαφημίσεων στο κοινωνικό της δίκτυο, η Facebook ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να δώσει τέλος στα Sponsored Results, μια μορφή διαφημίσεων που λάνσαρε πέρυσι και η οποία εμφάνιζε διαφημίσεις στους χρήστες κάθε φορά που πραγματοποιούσαν συγκεκριμένες αναζητήσεις σελίδων, εφαρμογών ή τοποθεσιών.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Facebook ο λόγος του τερματισμού είναι ότι οι περισσότεροι διαφημιστές έκαναν χρήση των Sponsored Results για να διαφημίσουν εφαρμογές και παιχνίδια κάτι που μπορούσαν ούτως ή άλλως να το κάνουν με άλλες πιο σχετικές επιλογές τόσο για desktop όσο και για mobile συσκευές.

Ωστόσο με τη νέα λειτουργία αναζήτησης του Facebook (Graph Search) το πιθανότερο είναι ότι δε θα αργήσουμε να δούμε στο κοινωνικό δίκτυο κάποια άλλη εναλλακτική μορφή διαφημίσεων.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ