Πριν κάποιο καιρό, ο Jeff Kirschner περπατούσε μαζί με τα δύο του παιδιά, όταν το ένα από αυτά γύρισε και του είπε «μπαμπά, αυτό (το σκουπίδι) δεν ταιριάζει εκεί». Τότε ήρθε και η ιδέα στον Kirschner για την αξιοποίηση της τεχνολογίας και συγκεκριμένα ενός Κοινωνικού Δικτύου, του Instagram, για την καταπολέμηση των σκουπιδιών.
Μέσα από ένα hashtag, του #Litterati, o Kirschner κατάφερε το εξής όμορφο: να παρακινήσει τους χρήστες του Instagram να φωτογραφήσουν ένα σκουπίδι το οποίο θα δουν, να το ανεβάσουν στο Instagram με το hashtag το οποίο αναφέρθηκε προηγουμένως και στη συνέχεια να μαζέψουν το σκουπίδι και να το ανακυκλώσουν ή να το πετάξουν. Η συλλογική προσπάθεια είναι που μετράει.
Το όλο εγχείρημα πήγε πολύ καλά, αφού το hashtag κατάφερε να συγκεντρώσει πάνω από 10.000 φωτογραφίες σε 22 χώρες. Τότε ήταν η κατάλληλη στιγμή για το επόμενο βήμα. Ο Kirschner άνοιξε ένα σάιτ με την ονομασία Litterati, στο οποίο οι χρήστες μπορούν να βρουν περισσότερα για την κίνηση αυτή, να δουν φωτογραφίες με το hashtag #litterati, να δουν τις περιοχές στο χάρτη με τα περισσότερα σκουπίδια και τέλος διάφορα στατιστικά στοιχεία που προκύπτουν από όλο αυτό.
Τελικός στόχος όπως αναφέρει το digitallife, είναι η συνεργασία με διάφορα Brands ή οργανισμούς κλπ, έτσι ώστε να αντιμετωπιστούν τα σκουπίδια όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά σε περιοχές με μεγάλο πρόβλημα.