Το Opel Insignia, που πριν από πέντε περίπου χρόνια εγκαινίασε μια νέα, πιο σύγχρονη εποχή για τη γερμανική εταιρεία, θα εμφανιστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο στην ανανεωμένη του εκδοχή. Η οποία αισθητικά δεν θα διαφέρει και πολύ από την τρέχουσα, μιας και ουσιαστικά θα αλλάξουν μόνο οι προφυλακτήρες και τα φωτιστικά σώματα.
Πιο σημαντική είναι η διαφοροποίηση στο εσωτερικό, μιας και επιτέλους καταργείται αυτή η πανσπερμία πλήκτρων στην κεντρική κονσόλα, με σαφή τα πλεονεκτήματα από πλευράς λειτουργικότητας και εργονομίας. Παράλληλα στις πιο πλούσιες εκδόσεις θα υπάρχει και μεγαλύτερη οθόνη 8 ιντσών, ενώ νέας σχεδίασης θα είναι και το τιμόνι.
Στους κινητήρες ο βετεράνος των 1.600 κυβικών και των 180 ίππων που κινούσε μέχρι πρότινος το Insignia θα αντικατασταθεί από τον ολοκαίνουργιο 1.6 SIDI, με 170 ίππους και 260 Nm (280 με overboost). Διαθέσιμος θα είναι και ο 2.0 SIDI με 250 ίππους, ο οποίος προαιρετικά θα συνδυάζεται και με τετρακίνηση. Στους diesel μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει ο νέος 2.0 CDTI, που είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις με 120 και 140 ίππους, επίσημη μέση κατανάλωση 3,7 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα και εκπομπές CO2 99 γραμμαρίων, γεγονός που σημαίνει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
Στην κορυφή της γκάμας των πετρελαιοκινητήρων του ανανεωμένου Opel Insignia, οι πωλήσεις του οποίου θα ξεκινήσουν μερικές εβδομάδες μετά την πρεμιέρα του, βρίσκεται ο 2.0 BiTurbo CDTI με 195 ίππους και 400 Nm ροπής.