H 7η γενιά του VW Golf GTI, του αυτοκινήτου που στα μέσα της δεκαετίας του ΄70 έκανε προσιτές τόσο τις επιδόσεις όσο και τη σπορ οδική συμπεριφορά που μέχρι τότε ήταν προνόμιο των ακριβών μόνο μοντέλων, είναι διαθέσιμη και στην Ελλάδα, σε τιμές που ξεκινούν από τις 27.700 ευρώ με απόσυρση.
Το ποσό αυτό αντιστοιχεί στην 3θυρη εκδοχή (η 5θυρη είναι κατά 1.100 ευρώ πιο ακριβή) και στην έκδοση των 220 ίππων του turbo των 2.000 κυβικών. Αν η Performance η οποία έχει 230 ίππους –πάντα από 2.000 κυβικά- σας κάνει περισσότερο κλικ τότε θα πρέπει να υπολογίζετε 29.000 και 30.100 ευρώ για την τρίθυρη και την πεντάθυρη εκδοχή αντίστοιχα και πάντα με απόσυρση. Αν τώρα θέλετε και το αυτόματο κιβώτιο DSG με το διπλό συμπλέκτη και τις 7 σχέσεις ο τελικός λογαριασμός θα επιβαρυνθεί με άλλες 2.300 ευρώ.
Είτε με χειροκίνητο είτε με αυτόματο κιβώτιο το νέο Golf GTΙ έχει να επιδείξει και πολύ καλές επιδόσεις (0-100 το πολύ σε 6,5 δεύτερα, τελική που προσεγγίζει τα 250 χλμ./ ώρα) και οικονομία καυσίμου, μιας και σε καμία έκδοσή του δεν καταναλώνει περισσότερα από 6,4 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.
Παράλληλα είναι και πλήρως εξοπλισμένο, καθώς μεταξύ άλλων στάνταρ είναι ο κλιματισμός Climatronic, οι 7 αερόσακοι, τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας, ο υπολογιστής ταξιδίου με έγχρωμη οθόνη TFT, τα σπορ καθίσματα με την κλασική καρό επένδυση και βέβαια οι ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών. Επίσης το VW Golf GTI διαθέτει για πρώτη φορά το σύστημα διεύθυνσης Progressive steering, με πιο γρήγορη κρεμαγιέρα, ενώ ως Performance διαθέτει στάνταρ και νέο, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό.