Η διαφήμιση της ΦΑΓΕ προβάλλεται στην Βρετανία και στην προσπάθειά της να δείξει ότι η ποιότητα του γιαουρτιού της εταιρείας είναι αναλλοίωτη από το 1926, δείχνει την Ελλάδα του σήμερα σα να έχει μείνει κολημένη εκεί.
Ωστόσο η συγκεκριμένη εικόνα της Ελλάδας δεν είναι ειδυλλιακή αλλά δείχνει μάλλον μια χώρα καθυστερημένη που θυμίζει Αφρική. Ο πιτσιρικάς πρωταγωνιστής και η μαμά του εμφανίζονται να ζουν δεκαετίες πίσω, σχεδόν ρακένδυτοι, σε συνθήκες που ζούσαν οι γιαγιάδες και οι παπούδες μας. Ο θεατής μάλιστα συνειδητοποιεί ότι είμαστε στο σήμερα μόνο όταν στο χωριατόσπιτο χτυπάει το κινητό της μαμάς.
Το σοκ είναι ακόμα μεγαλύτερο όταν ο πιτσιρικάς ψάχνοντας την αγελάδα του που έχει φύγει από το μαντρί, την βρίσκει μπροστά από το κρεοπωλείο με τον χασάπη με μια ποδιά μέσα στα αίματα να ακονίζει τα μαχαίρια του.
Μια τριτοκοσμική και αναχρονιστική εικόνα της Ελλάδας που δεν ανταποκρίνεται σε καμία περίπτωση στην Ελλάδα του 2013.