Η Wind κάνει και πάλι τη διαφορά, με το νέο επαναστατικό συμβόλαιο W που τα δίνει όλα απεριόριστα σε όλους.
Η κρίση έχει αλλάξει άρδην την καταναλωτική συμπεριφορά καθώς πλέον οι Έλληνες αναζητούν ενεργά τις πιο οικονομικές επιλογές, συγκρίνοντας τιμές και χαρακτηριστικά. Η επιλογή του κατάλληλου προϊόντος δεν είναι πάντα εύκολη βεβαίως καθώς είναι εκτεθειμένοι σε υπερπροσφορά μηνυμάτων για νέα προϊόντα και υπηρεσίες. Η WIND φιλοδοξεί να κάνει την επιλογή πακέτου κινητής τηλεφωνίας πιο απλή υπόθεση, παρουσιάζοντας το νέο πακέτο W που σύμφωνα και με τη διαφημιστική επικοινωνία, εξασφαλίζει «θεϊκή» οικονομία.
«Οι καταναλωτές σήμερα αναζητούν τρόπους για να μειώσουν τα τηλεπικοινωνιακά τους κόστη. Η οικονομία είναι το κυρίως ζητούμενο και η WIND το προσφέρει χωρίς να μειώσει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των προϊόντων της. Σχεδιάζουμε λύσεις που δίνουν οικονομία αλλά και αξία στην επικοινωνία για όλους. Το νέο συμβόλαιο W αποτυπώνει με τον καλύτερο τρόπο αυτή τη δέσμευση. Δίνει, με απλό και ξεκάθαρο τρόπο, απεριόριστη επικοινωνία προς όλα τα δίκτυα, όχι μόνο κλήσεις και γραπτά μηνύματα αλλά και απεριόριστη πλοήγηση στο Internet από το κινητό» δηλώνει σχετικά ο Βασίλης Μπαλούρδος, Ανώτερος Δ/ντης Μάρκετινγκ προϊόντων Κινητής Τηλεφωνίας της WIND.
Το νέο συμβόλαιο W από την WIND έχει μηνιαίο πάγιο 49,90€ για απεριόριστη δωρεάν χρήση κινητής τηλεφωνίας προς όλους, ένα χαρακτηριστικό που όπως λέει και ο γνωστός ηθοποιός Χρήστος Βαλαβανίδης, πρωταγωνιστής στο ευφάνταστο διαφημιστικό σποτ του W, οδηγεί κατευθείαν στον ... «παράδεισο της οικονομίας».