Μερικές φορές οι οδηγοί στις χώρες όπου τα αυτοκίνητα είναι δεξιοτίμονα είναι τυχεροί. Π.χ. οι Βρετανοί, που μπορούν να αποκτήσουν το Vauxhall VXR8 GTS, το οποίο είναι μια παραλλαγή του αντίστοιχου αυστραλέζικου Holden και ακριβώς λόγω του τιμονιού δεξιά εισάγεται στη Μεγάλη Βρετανία.
Βέβαια όλα αυτά θα είχαν πολύ μικρή σημασία αν το VXR8 GTS δεν χρησιμοποιούσε τον κινητήρα του Chevrolet Camaro ZL1, που δεν είναι άλλος από έναν V8 6.200 κυβικών με μηχανικό συμπιεστή (kompressor) που αποδίδει 584 ίππους. Οι οποίοι καταλήγουν στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων (υπάρχει και αυτόματο 6άρι), όπου ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό προσπαθεί με τη σειρά του να συμβάλλει στην πρόσφυση. Όσο για τις επιδόσεις μπορεί να μην ανακοινώνονται επίσημα αλλά αν κρίνουμε από αυτές του Camaro το 0-100 πρέπει να έρχεται σε λιγότερα από 4 δεύτερα και η τελική να προσεγγίζει τα 300. Για να σταματήσει το VXR8 GTS από αυτά τα χιλιόμετρα υπάρχουν αγωνιστικά φρένα, ενώ για να χωρέσουν –πέρα από τη εμφάνιση- οι ζάντες είναι 20άρες.
Εκτός από επιδόσεις το Vauxhall VXR8 GTS έχει και πολύ πλούσιο εξοπλισμό, ενώ στη Μεγάλη Βρετανία κοστίζει από περίπου 65.000 ευρώ. Βέβαια η στενή σχέση της Vauxhall με την Opel (τα αυτοκίνητα της τελευταίας κυκλοφορούν στη Μεγάλη Βρετανία με τα σήματα της Vauxhall και βέβαια με το τιμόνι δεξιά) δημιουργεί κάποιες ελπίδες μήπως και στην πορεία δούμε το VXR8 GTS και με το τιμόνι αριστερά, προκειμένου να μπορεί να πωλείται κανονικά και στα μέρη μας. Αν αυτό συνέβαινε η Opel θα άλλαζε κυριολεκτικά κατηγορία σε ότι αφορά το κορυφαίο σπορ σεντάν της, μιας και τώρα σε αυτήν την κλάση εκπροσωπείται από το τετρακίνητο Insignia OPC των μόλις (λέμε τώρα) 325 ίππων.