Τέτοιες προκλήσεις δεν της αφήνουν να... πέσουν κάτω οι μηχανικοί. Μόλις το Top Gear έκανε νύξη για μηχανές του γκαζόν που γίνονται... αγωνιστικές, στη Honda έπιασαν δουλειά. Και ήδη ετοιμάζουν αυτή που θα φτάνει τα 210 χλμ./ώρα, για να καταρρίψουν το σχετικό ρεκόρ που υπάρχει.
Το μεγάλο στοίχημα του εγχειρήματος είναι βέβαια η μηχανή να συνεχίσει να μοιάζει εξωτερικά με χλοοκοπτική και πάνω από όλα να υπηρετεί το σκοπό ύπαρξής της. Να κουρεύει το γκαζόν ενώ πιάνει τη μέγιστη ταχύτητα.
Το Top Gear, η περίφημη τηλεοπτική εκπομπή του BBC που εκδίδει και το ομώνυμο περιοδικό, έθεσε προθεσμία έως τις 17 Ιουνίου για την ομάδα των μηχανικών. Κι εκείνοι βέβαια δεν χάνουν χρόνο. Ηδη αντικατέστησαν τον κινητήρα του χλοοκοπτικού με μία που χρησιμοποιεί σε μοτοσικλέτες. Επιπλέον, αντί για λεπίδες - τις οποίες δεν μπορούσαν να συνδέσουν με το νέο κινητήρα - έβαλαν δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Μάλιστα σύμφωνα με τους υπολογισμούς τους, η μηχανή του γκαζόν θα έχει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4 δευτερόλεπτα.
Ενώ οι μηχανικοί «στύβουν» το μυαλό τους, οι συντελεστές του Top Gear παραδέχθηκαν πως δεν υπήρχε ιδιαίτερος λόγος που τους έβαλαν την πρόκληση. «Απλά οι μηχανές του γκαζόν που βρίσκονται στην αγορά είναι λίγο αργές. Γιατί να χρειάζεται κάποιος μία ώρα για να κουρέψει το γκαζόν σε ένα γήπεδο ποδοσφαίρου όταν μπορεί να το κάνει σε πέντε λεπτά;», είπαν σχετικά.
Στη Βρετανία πάντως έχουν... ψύχωση με τις γρήγορες χλοοκοπτικές μηχανές. Χαρακτηριστικό είναι πως υπάρχει σχετική Ενωση που διοργανώνει αγώνες από το 1973, η οποία όμως ήδη απέκλεισε το πρότζεκτ του Top Gear καθώς υπάρχουν αυστηροί κανονισμοί για το πόσες τροποποιήσεις μπορεί να έχουν κάνει οι μετέχοντες στη μηχανή τους.