Από τη στιγμή που η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου πλήττεται από μια παρατεταμένη κρίση και τα μικρά και κατά συνέπεια πιο φτηνά μοντέλα γίνονται όλο και πιο δημοφιλή θα περίμενε κανείς πως όλοι οι κατασκευαστές θα έσπευδαν να δηλώσουν το παρόν στη συγκεκριμένη κατηγορία.
Όλοι πλην της Dacia, όπως δήλωσε ο Carlos Tavares, επικεφαλής της Renault η οποία έχει κάτω από την ομπρέλα της τη ρουμάνικη εταιρεία. Κι αυτό παρόλο που ένα μίνι Dacia θα μπορούσε να κοστίζει γύρω στις 6.000 ευρώ και να είναι ιδιαίτερα ελκυστικό, από πλευράς τιμής τουλάχιστον.
Από πλευράς εξόδων όμως η παρουσία ενός επιπλέον μοντέλου ή η ακόμα μεγαλύτερη διεύρυνση της γκάμας σημαίνει και αύξηση των εξόδων για μάρκετινγκ και προώθηση, όπως χαρακτηριστικά είπε ο Tavares, που επιπρόσθετα δήλωσε πως «η Dacia σε γενικές γραμμές παραμένει μια άγνωστη μάρκα και προς τα εκεί πρέπει να στρέψουμε τις προσπάθειάς μας και όχι στη διεύρυνση εμπλουτισμό της γκάμας».
Έτσι το πιο μικρό μοντέλο της Dacia θα παραμείνει το ανανεωμένο Sandero, που στην πιο πρόσφατη εκδοχή του βασίζεται σε ένα επιμηκυμένο πλαίσιο του Renault Clio.