Η Sagmeister & Walsh, μία εταιρεία design στην καρδιά της Νέας Υόρκης, δεν διαφέρει σε τίποτα από οποιαδήποτε άλλη του είδους της. Χαίρει ευρείας εκτίμησης από τους διάσημους πελάτες της, στους οποίους συμπεριλαμβάνονται οι κολοσσοί Levi's, HBO και Standard Chartered. Υπάρχει όμως μία μικρή λεπτομέρεια, η οποία τη διαφοροποιεί από οποιαδήποτε άλλη...
Άλλοτε στέλεχος μεγάλων εταιρειών, όπως η Leo Burnett και η TBWA, ο Stefan Sagmeister θέλησε να διερευνήσει τους ορίζοντές του, δημιουργώντας τη δική του φίρμα, την οποία θέλησε να διαφημίσει με έναν ιδιαίτερο τρόπο: δημοσιεύοντας φωτογραφίες του, στις οποίες δεν φορούσε παρά μόνο τις κάλτσες του.
Και καθώς φαίνεται, το τέχνασμα έπιασε, αφού αμέσως τον πλησίασαν εταιρικοί κολοσσοί σαν τους προαναφερθέντες, δίνοντας ώθηση στην εταιρεία δημιούργημά του.
Έκτοτε, μέσα στην εικοσαετή ιστορία της, η εταιρεία της δεν έπαψε ποτέ να ακολουθεί τη «στρατηγική» προώθησης που εγκαινίασε ο πρώτος διδάξας Stefan, ζητώντας από τους εργαζομένους της να ακολουθούν το παράδειγμά του.
Το γιατί, το εξηγεί η 25χρονη συνέταιρός του Jessica Walsh σε σχετικό βίντεο που ακολουθεί: