Συνεχίζεται η «βουτιά» των λιανικών πωλήσεων, επιβεβαιώνοντας τις εκτιμήσεις για μείωση της ιδιωτικής κατανάλωσης ανάλογη με αυτή του 2012 (στα επίπεδα του 7% και πάνω) και ενισχύοντας τις αναλύσεις της Κομισιόν και διεθνών οργανισμών σύμφωνα με τις οποίες η ανάκαμψη θα στηριχθεί αποκλειστικά και μόνο στις ιδιωτικές επενδύσεις, αφού η εσωτερική ζήτηση είναι σχεδόν «πεθαμένη».
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Στατιστικής Αρχής, το Μάρτιο ο όγκος των λιανικών πωλήσεων σημείωσε πτώση 5,6%, ενώ εάν εξαιρεθεί ο τομέας των καυσίμων, η πτώση διαμορφώνεται στο 6,4%. Από τη «βουτιά» αυτή δεν γλίτωσαν ούτε καν τα μεγάλα καταστήματα τροφίμων (super markets), στα οποία η πτώση των πωλήσεων έφτασε στο 4,8%, ενώ στα πολυκαταστήματα η πτώση ήταν της τάξης του 2,5%, στα καύσιμα 1,1%, στα φαρμακευτικά- καλλυντικά 10,8%, στα είδη ένδυσης- υπόδησης 15,6%, στα είδη οικιακού εξοπλισμού 11,8%. Η μοναδική αύξηση (4,5%) καταγράφηκε στα καταστήματα τροφίμων, ποτών και τσιγάρων.
Η εικόνα είναι πολύ χειρότερη εάν ανατρέξει κανείς στα στοιχεία που αφορούν συνολικά στο α΄ 3μηνο, καθώς η πτώση των πωλήσεων (εξαιρουμένων των καυσίμων) έφτασε στο 12,3%! Στα μεγάλα καταστήματα τροφίμων η πτώση έφτασε στο 11,9%, στα πολυκαταστήματα στο 4,2%, στα καύσιμα στο 13%, σε τρόφιμα- ποτά στο 7,3%, σε φαρμακευτικά- καλλυντικά στο 16,2%, στα είδη ένδυσης- υπόδησης στο 12%, στα είδη οικιακού εξοπλισμού στο 13,4%, στα είδη βιβλίου- χαρτικών στο 6,6%.