Μετά από πολύ καιρό, η Google ανακοίνωσε ότι ανανεώνει τη δημοφιλή υπηρεσία email της, Gmail, παρέχοντας της νέα εμφάνιση και λειτουργίες.
Η σημαντικότερη αλλαγή έχει να κάνει με την αυτόματη ομαδοποίηση των εισερχόμενων emails σε κατηγορίες όπως Primary, Social, Promotions και Updates προκειμένου ο χρήστης να έχει καλύτερο έλεγχο και να βρίσκει ευκολότερα τα μηνύματα που τον ενδιαφέρουν.
Στο Social αποθηκεύονται όλα τα emails από τα κοινωνικά δίκτυα, στο Promotions οι προσφορές και οι διαφημίσεις (βλ. Google Offers), στα Updates τα τελευταία νέα από τις παραγγελίες, τις αγορές ή τις πληρωμές (π.χ. άφιξη της παραγγελίας) και τέλος στο Primary τα κυρίως email που συνήθως είναι και αυτά που μας ενδιαφέρουν περισσότερο.
Επιπλέον, θα παρέχεται η δυνατότητα να θέτει κάποιος τους αποστολείς της επιλογής του σε μια από τις παραπάνω κατηγορίες (μέχρι 5 επαφές) και αν αλλάξει γνώμη να τους μεταφέρεις και πάλι στο Primary. Φυσικά για όσους προτιμούν την παλαιότερη μορφή θα είναι σε θέση να διατηρήσουν το email τους ως έχει.
Οι αλλαγές αναμένεται να κάνουν την εμφάνιση τους τόσο στη web όσο και στις mobile έκδοσεις του Gmail (Android και iOS) μέσα στις επόμενες εβδομάδες όπως αναφέρει το techgear.