Ηθελε να προμοτάρει το προϊόν της και το πληρώνει ακριβά η Kellogg's που συμφώνησε να καταβάλλει τέσσερα εκατ. ευρώ προκειμένου να έρθει σε συμβιβασμό με καταναλωτές που την είχαν μηνύσει για παραπλανητική διαφήμιση.
Το εμπορικό τμήμα της εταιρείας είχε τη φαεινή ιδέα να αναγράψει πάνω στα κουτιά των Frosted Mini Wheats πως τα δημητριακά βελτιώνουν τη μνήμη και τη συγκέντρωση των παιδιών. H Kellogg's αντικατέστησε τη συγκεκριμένη διαφήμιση στις ΗΠΑ με το σλόγκαν «σας τονώνουν και σας βοηθούν να μείνετε συγκεντρωμένοι όλο το πρωί» και παραδεχόμενη το λάθος της συναίνεσε να πληρώσει 4 εκατ. δολάρια για να αποζημιώσει τους καταναλωτές της.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία θα προσφέρει 5 δολάρια ανά κουτί δημητριακών που αγοράστηκε ανάμεσα στις 28 Ιανουαρίου 2009 και 1 Οκτωβρίου 2009, με μέγιστη αποζημίωση ανά καταναλωτή τα 15 δολάρια.