Ο Αμερικανός Jason Roher κέρδισε πρόσφατα ένα διαγωνισμό σχεδίασης παιχνιδιών, στον οποίο συμμετείχε με ένα επιτραπέζιο παιχνίδι, το οποίο δεν αναμένεται να παιχτεί από κανέναν στο κοντινό μέλλον.
Το παιχνίδι φέρει την ονομασία A Game For Someone («Ένα παιχνίδι για κάποιον») και είναι φτιαγμένο από τιτάνιο για να καταφέρει να αντέξει τη δοκιμασία του χρόνου.
Ο δημιουργός έθαψε το κατασκεύασμά του κάπου στην έρημο της Νεβάδα, όπου πιθανώς να ανακαλυφθεί από κάποιον προηγμένο πολιτισμό, χιλιάδες χρόνια αργότερα.
«Ήθελα να φτιάξω ένα παιχνίδι το οποίο δεν είναι για το παρόν, το οποίο δεν θα παίξω ποτέ ούτε εγώ ούτε κανείς άλλος», δήλωσε ο ίδιος.
Αντλώντας την έμπνευσή του από αρχαία επιτραπέζια παιχνίδια, όπως το Mancala, αλλά και από τα ογκώδη καθεδρικά αρχιτεκτονήματα δημιουργών που όταν τα έφτιαχναν γνώριζαν πως δεν θα προλάβαιναν να τα εγκαινιάσουν, ο σχεδιαστής ξεκίνησε να δημιουργήσει ένα απολύτως λειτουργικό, αυξημένης πολυπλοκότητας παιχνίδι, το οποίο, όταν ανακαλυφθεί στο μακρινό μέλλον, θα μπορεί να παιχτεί δοκιμαστικά μονάχα από έναν υπολογιστή.