Σημαντικά ευρήματα καταγράφει μια νέα βρετανική έρευνα, αναφορικά με την ανθρωπογεωγραφία του Facebook όπου διαπιστώνεται ότι δεν είναι λίγοι εκείνοι που επιλέγουν να γράφουν ψέματα δημιουργώντας ένα προφίλ εντελώς διαφορετικό από εκείνο της κανονικής τους ζωής.
Η έρευνα που διεξήχθη μεταξύ 2.000 χρηστών συμπεραίνει ότι ένας στους οκτώ είναι «ψεύτης» με ένα 12% να τονίζουν ότι βαριούνται την κανονική τους ζωή και επινοούν πολλά από αυτά που αναρτούν στο Facebook και το Twitter. Βασικός στόχος να φανούν πιο ενδιαφέροντες και να προσελκύσουν περισσότερους «φίλους».
Επιπλέον, το 39% των συμμετεχόντων ισχυρίζονται ότι για τα «ψέματά» τους ευθύνονται οι... άλλοι που τους πιέζουν να αναρτούν ενδιαφέροντα πράγματα και να μη δείχνουν ανιαροί.
Παράδειγμα: Ο ισχυρισμός ότι εργάζονται σκληρά για ένα σημαντικό ζήτημα της δουλειάς, αλλά στην ουσία είναι καθ ΄οδόν προς το σπίτι ή βρίσκονται ήδη μπροστά στην τηλεόραση.
Παράδειγμα 2: Αναρτούν ότι βρίσκονται σε κάποια γκαλερί για να παρακολουθήσουν μια έκθεση υψηλής τέχνης, ενώ, στην πραγματικότητα δεν γνωρίζουν καν περί τίνος πρόκειται.