Η χρήση του ποδηλάτου ως καθημερινού μέσου μεταφοράς έχει μεν διαδοθεί στην Ελλάδα, αλλά χρειάζεται ακόμη πολύ «πετάλι» πριν φτάσει στα πρότυπα του εξωτερικού. Για παράδειγμα, παραμένουν μειοψηφία όσοι χρησιμοποιούν το ποδήλατο για να πηγαίνουν στη δουλειά τους. Μία καμπάνια προσπαθεί να το αλλάξει αυτό. Εμπνευσμένη από αντίστοιχες δράσεις στο εξωτερικό, ελπίζει να αλλάξει τη νοοτροπία των Ελλήνων υπέρ του ποδηλάτου, οργανώνοντας ουσιαστικά μία «κόντρα» μεταξύ αυτών που ήδη το χρησιμοποιούν. Όχι στους δρόμους, αλλά μία ακίνδυνη, στο διαδίκτυο.
Η καμπάνια «Με το ποδήλατο στη δουλειά», που διοργανώνουν και φέτος οι Ποδηλάτ-ισσ-ες, «τρέχει» από τις 15 Μαΐου έως τις 14 Ιουνίου. Πρόκειται ίσως για τον πιο διασκεδαστικό τρόπο να αλλάξει κανείς συνήθειες, αφού αρκεί ένας λάτρης του ποδηλάτου για να... ξεσηκώσει τους υπόλοιπους! Για να πάρουν μέρος στην καμπάνια, χωρίζονται σε ομάδες έως τεσσάρων ατόμων και καταγράφουν καθημερινά στην ιστοσελίδα της καμπάνιας πόσες διαδρομές - μετρούν μόνο αυτές από και προς τη δουλειά - αλλά και πόσα χιλιόμετρα έχει καλύψει η κάθε ομάδα και κάπως έτσι αρχίζουν οι μεταξύ τους «κόντρες». Μάλιστα σε αυτή τη διαδικασία μπορεί να συμμετάσχει ακόμα και τώρα κάποια ομάδα, παρότι έχει ξεκινήσει η καμπάνια.
Μάλιστα υπάρχει ανταγωνισμός και μεταξύ πόλεων, αφού προστίθενται τα χιλιόμετρα κάθε ποδηλάτη που ζει σε αυτές και μετέχει στην καμπάνια. Αυτά τα στατιστικά στοιχεία υπολογίζονται σε αναλογία με τον πληθυσμό, οπότε μπορούν και οι μικρές πόλεις να είναι ανταγωνιστικές.
Μέχρι τώρα μετέχουν 484 ποδηλάτες, χωρισμένοι σε 155 ομάδες, ενώ έχουν καλυφθεί 27.869 χιλιόμετρα. Εννοείται πως πέρα από τη διασκέδαση και την εκγύμναση, η καμπάνια έχει και οικονομικά οφέλη. Έως τώρα οι μετέχοντες «γλίτωσαν» συνολικά 2.787 λίτρα βενζίνης που υπολογίζεται ότι θα είχαν καταναλώσει αν έκαναν τις ίδιες διαδρομές με όχημα. Και βέβαια υπάρχει η οικολογική πλευρά της υπόθεσης, με τους μετέχοντες έως τώρα να έχουν προφυλάξει το περιβάλλον από 6.468 κιλά διοξειδίου του άνθρακα!