Πολύ πριν το Γκάτσμπι, το 2003 – χρονιά σπατάλης σε πολλά επίπεδα – η Chanel ανέθετε στον Αυστραλό σκηνοθέτη Μπαζ Λούρμαν το τηλεοπτικό σποτ για το θρυλικό άρωμα του οίκου. Η εταιρεία δεν δίστασε να πληρώσει 28 εκατ. δολάρια.Ο Λούρμαν είχε μόλις βραβευθεί με Οσκαρ για το Moulin Rouge, η Νικόλ Κίντμαν πλασάρονταν ως η ομορφότερη γυναίκα του κόσμου – πολύ πριν τα botox - και το αιώνιο moto της Chanel για τη μία σταγόνα του Νο 5 που προκαλεί πάθη, αποτυπώθηκε αριστοτεχνικά στην οθόνη.
Το σποτ που χαρακτηρίζεται ακόμη ως η ακριβότερη διαφήμιση που έγινε ποτέ, διήρκεσε τρία λεπτά και εξακολουθεί να καθηλώνει, παρότι ακολούθησε η ρηξικέλευθη διαφήμιση με τον Μπραντ Πιτ να πείθει γιατί κάθε γυναίκα θα έπρεπε να προτιμά το Νο 5.
Ο Λούρμαν δημιούργησε τότε δύο εκδοχές του διαφημιστικού, μία τρίλεπτη και μία 30 δευτερολέπτων, που κόστισαν 28 εκατ. δολάρια, με την Κίντμαν να παίρνει τα 3,5 εκατ. δολάρια.