Οδηγεί με 130 χλμ/ώρα το αυτοκίνητό της, μιλά για τις θεωρίες του Μαρξ και έχει συγγράψει ένα μανιφέστο για την επανίδρυση του ισπανικού κράτους με σημείο αναφοράς τον ΣΥΡΙΖΑ. Το μόνο που προδίδει την πραγματική της ταυτότητα είναι η αμφίεσή της. Γιατί η Τερέζα Φορκάδες είναι μία μοναχή του τάγματος των Βενεδικτίνων, η οποία έχει εξελιχθεί σε μία άτυπη εκπρόσωπο της Αριστεράς.
Βάζοντας στο στόχαστρο από τις τράπεζες έως τις μεγάλες φαρμακευτικές εταιρίες η Φορκάδες αυτή την περίοδο μετακινείται συνεχώς για τις ανάγκες της προώθησης του ριζοσπαστικού μανιφέστου της.
«Η οικονομική κρίση στην Ισπανία έχει φτάσει σε τέτοιο σημείο που να απειλεί τον κοινωνικό ιστό. Αυτό είναι κάτι που συνέβη και στην Ελλάδα. Η επισφάλεια στις ζωές των ανθρώπων αυξάνεται συνεχώς και οι πολίτες δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν. Ο κίνδυνος της βίας και της ανατροπής με κάποιον μη δημοκρατικό τρόπο αποτελεί πιθανότητα», λέει μιλώντας στην Guardian και επαινεί τον ΣΥΡΙΖΑ, δηλώνοντας πως αποτελεί σημείο αναφοράς στο μανιφέστο της.
Πρόκειται για το έργο που έχει συγγράψει με τον οικονομολόγο Αρκάντι Ολιβέρες στο οποίο ζητούν την επανίδρυση του ισπανικού κράτους, ανεξαρτητοποίηση της Καταλονίας, εθνικοποιημένες τράπεζες, ενεργειακές εταιρίες, και έξοδο από το ΝΑΤΟ. Ελπίδα τους είναι η επαναδραστηριοποίηση των «Αγανακτισμένων» που έκαναν κατάληψη στις πλατείες στης Ισπανίας το 2011, αλλά αυτή τη φορά με πιο χειροπιαστούς στόχους.
Παρά το γεγονός ότι η Φορκάδες αρνείται να κατέβει στον πολιτικό στίβο, δεν φοβάται τον δημόσιο διάλογο και εμφανίζεται τακτικά στην τοπική τηλεόραση. Στις ομιλίες της συνδυάζει αναφορές στην θεολογία, τις θεωρίες του Μάρξ για την επιπρόσθετη αξία, τη Βενεζουέλα του Ούγκο Τσάβες, καθώς και τον κανόνα του Αγίου Βενέδικτου.
Η κριτική της επί του νεοφιλελεύθερου καπιταλισμού δεν αποτελεί απλώς την χριστιανική της επιθυμία να προστατέψει τους αδύναμους, αλλά και μια επίθεση στην υποκρισία ενός συστήματος που δίνει σε αγαθά και κεφάλαια την ελευθερία να διασχίσουν τα σύνορα την ώρα που οι απλοί εργαζόμενοι δεν μπορούν. «Είναι μια μορφή καπιταλισμού όπου τα δικαιώματα και οι ανάγκες των ανθρώπων μπαίνουν στην άκρη», εξηγεί, τονίζοντας παράλληλα πόσο υψηλότερη είναι η φορολογία του ψωμιού σε σχέση με εκείνη που επιβάλλεται στην χρηματοπιστωτική κερδοσκοπία.
Η Φορκάδες έγινε διάσημη χάρη στην διαμάχη της με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας και την φαρμακευτική βιομηχανία σχετικά με τα εμβόλια για την γρίπη των χοίρων, το 2009. Ένα βίντεο στο οποίο εμφανιζόταν στο μοναστήρι της να μιλάει μπροστά στην κάμερα επί μία ολόκληρη ώρα σχετικά με τους κινδύνους του εμβολίου για την γρίπη είχε περισσότερους από ένα εκατομμύριο θεατές στο Διαδίκτυο.
Η εφημερίδα El País την έχει χαρακτηρίσει «συνωμοσιολόγο» και «κατεργάρα καλόγρια» που χρησιμοποιεί μισές αλήθειες και το θρησκευτικό της κύρος για να σπέρνει τον φόβο. Ομως η Φορκάδες, που έχει εκπαιδευτεί ως γιατρός στις Ηνωμένες Πολιτείες και έχει διδακτορικό στη Δημόσια Υγεία, έχει πει ότι πέρασε τρία χρόνια μελετώντας πριν δημιουργήσει το περιβόητο βίντεο που την έβαλε στον «χάρτη».
Υπάρχουν κάποιοι που αμφισβητούν πως μπορεί αν είναι αριστερή και φεμινίστρια και παράλληλα να ανήκει σε μια εκκλησία μισογύνηδων που απαγορεύει την αντισύλληψη και στηρίζει την τιμωρία για τις εκτρώσεις. Η Φορκάδες όμως δεν... μασάει τα λόγια της ούτε για αυτό το θέμα. «Η Καθολική Εκκλησία, που είναι η εκκλησία μου, είναι πατριαρχική και μισογύνικη και αυτό πρέπει να αλλάξει το συντομότερο», λέει.