Η διαφήμιση του Κέντρου Χειροπρακτικής του Ράιαν Λι στο Λος Αντζελες μπορεί κάλλιστα να διεκδικήσει το βραβείο της πιο εκνευριστικής διαφήμισης που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στο διαδίκτυο.
Ο λόγος; Τα εμφαντικά, κάτι παραπάνω από ρεαλιστικά, ηχητικά εφέ τα οποία προκαλεί ο χειροπράκτης καθώς «αποκαθιστά» το σώμα των ασθενών του.
Τα επαναλαμβανόμενα κρακ φέρνουν σχεδόν ναυτία...
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο