Μόνο στις ΗΠΑ μία στις έξι γυναίκες έχει πέσει θύμα σεξουαλικής επίθεσης, ενώ σε άλλες χώρες του κόσμου τα στατιστικά είναι πολύ χειρότερα.
Ωστόσο, οι διαφημιστικές εταιρείες εκμεταλλεύονται συχνά το θέμα της σεξουαλικής βίας κατά των γυναικών, το οποίο μεταμφιέζουν με το μανδύα του υπαινιγμού, του χιούμορ ή της καλλιτεχνικής έκφρασης, ελπίζοντας πως ο παράγοντας του σοκ θα λειτουργήσει προωθητικά για το προϊόν τους.
Αντιθέτως, το αντρικό φύλο σπάνια εμφανίζεται στην ίδια θέση.
Ακολουθούν μερικές από τις πλέον σοκαριστικές διαφημίσεις ανάλογης θεματολογίας:
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο