Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως το πιο αποτελεσματικό μέσο προστασίας των επιβατών ενός αυτοκινήτου είναι οι ζώνες ασφαλείας τους, που πλέον όλα δείχνουν ότι περνούν στο επόμενο στάδιο της εξέλιξής τους.
Η ζώνη ασφαλείας της νέας γενιάς λοιπόν θα έχει ενσωματωμένο ένα μικρό αερόσακο, που σε περίπτωση ατυχήματος θα φουσκώνει και θα αυξάνει την επιφάνεια επαφής με το σώμα, μειώνοντας έτσι την πίεση που ασκείται και περιορίζοντας τις συνέπειες, ενώ υπό κανονικές συνθήκες η αίσθησή της θα είναι πιο ευχάριστη για τους επιβάτες. Ένα τέτοιο σύστημα διατίθεται ήδη στις ΗΠΑ με επιπλέον χρέωση για όσους κάθονται στο πίσω κάθισμα του Ford Explorer, ενώ στην Ευρώπη θα είναι για πρώτη φορά διαθέσιμο στην καινούργια Mercedes S-Class, που μόλις παρουσιάστηκε, με την επωνυμία Beltbag, Και πάλι για όσους κάθονται πίσω, ενώ κάτι αντίστοιχο θα ισχύσει και στη νέα γενιά του Ford Mondeo που αναμένεται το 2014.
Η νέα S-Class ταυτόχρονα χρησιμοποιεί και καινούργιου τύπου κλειδαριές ασφάλισης των ζωνών στο πίσω κάθισμα, οι οποίες είναι κρυφές, εμφανίζονται με τη βοήθεια μικρών ηλεκτροκινητήρων και φωτίζονται μόλις ανοίξουν οι πίσω πόρτες. Το πρώτο θετικό στοιχείο εδώ είναι ότι οι επιβάτες παρακινούνται να χρησιμοποιήσουν τις ζώνες και το δεύτερο η αντικατάσταση του πυροτεχνικού μηχανισμό των προ-εντατήρων από ηλεκτροκινητήρες, που μετά την ενεργοποίησή τους δεν χρειάζονται αντικατάσταση. Μάλιστα ο απώτερος στόχος είναι η αντικατάσταση μέχρι το 2020 όλων των πυροτεχνικών μηχανισμών στις ζώνες από ηλεκτρονικά κυκλώματα, τα οποία θα μπορούν να παρέχουν και μια επιπλέον λειτουργία: την προσαρμογή της δύναμης συγκράτησης στη σωματική διάπλαση (ύψος, βάρος) του εκάστοτε επιβάτη για ακόμα καλύτερη και μεγαλύτερη προστασία.