Είναι αυτή η περίοδος του χρόνου που οι περισσότεροι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι στο πλαίσιο του μάρκετινγκ λανσάρουν τις εμφανίσεις που θα φορούν τη νέα σεζόν. Δημιουργίες λιγότερο ή περισσότερο εμπνευσμένες που διχάζουν τους οπαδούς, οι οποίοι δεν έχουν συνηθίσει να αντιμετωπίζουν τις ομάδες τους ως προϊόν.
Την περισσότερη κουβέντα έχουν προκαλέσει τα σχέδια της Adidas που προσπαθεί να εισάγει στο ποδόσφαιρο μια τάση της μόδας, εμπνευσμένη από τα vintage, casual T-shirts. Την τσέπη που μέχρι πρότινος στους αγωνιστικούς χώρους την συναντούσαμε μόνο στις στολές των διαιτητών. Πλέον τσέπη συναντάμε τόσο στην – αμφιβόλου αισθητικής - τρίτη εμφάνιση της Μίλαν, αλλά και στην -σαφώς πιο στυλάτη με denim επιρροές – τρίτη εμφάνιση της Μαρσέιγ.
Αν οι τσέπες δεν σας εντυπωσιάζουν, πάντως, η Αdidas δημιούργησε και κάτι πιο πρωτοποριακό. Την πρώτη φανέλα που φωσφορίζει στο σκοτάδι. Τη φανέλα black light! Θα την φορά η γαλλική Λυόν, η οποία μας έχει συνηθίσει στις τεχνολογικά προηγμένες φανέλες, αφού έχει ήδη λανσάρει την πρώτη τρισδιάστατη εμφάνιση.
Η φανέλα της Μίλαν
H φανέλα της Μαρσέιγ
Η φανέλα της Λυόν τη μέρα
Η φανέλα της Λυόν τη νύχτα
Η τρισδιάστατη φανέλα της Λυόν