Οι διαφημιστές συχνά προσπαθούν να αποφεύγουν αστέρες που έχουν «καεί» από την υπερέκθεση στα μίντια. Αυτό όμως φαίνεται πως δεν ισχύει στην περίπτωση της Κέιτ Μος, η ελκυστικότητα και η αισθησιακότητα της οποίας εξακολουθούν να απηχούν σε κάθε ηλικίας γυναίκες.
Αυτός ήταν και ο λόγος για τον οποίο επελέγη από την εταιρεία St. Tropez ως κεντρικό πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας της για το καλοκαίρι του 2013.
Υπεύθυνο για το αισθητικό αποτέλεσμα το διαφημιστικό γραφείο Carmarama με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο.
Ακολουθούν βίντεο σχετικά με την υλοποίηση της διαφημιστικής καμπάνιας.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο