CINETROLL: Σπάει κάθε ρεκόρ ο «Iron Man 3» με τρελά λεφτά [βίντεο] - iefimerida.gr

CINETROLL: Σπάει κάθε ρεκόρ ο «Iron Man 3» με τρελά λεφτά [βίντεο]

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

O Tάσος (ΤΑΖ) Θεοδωρόπουλος εύχεται «σιδερένιος». Όχι στον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζ. που δεν φαίνεται να το έχει ανάγκη, αλλά στον θείο Ρόμπερτ, όταν και αν συνέλθει.

IRON MAN 3

BAΘΜΟΛΟΓΙΑ: 8 / 10

*Mε μία εντυπωσιακή πτήση στην στρατόσφαιρα, ο «Iron Man 3» ξεπέρασε κάθε προσδοκία στις εισπράξεις και ετοιμάζεται να ξεπεράσει ακόμα και την τεράστια επιτυχία των «Εκδικητών». Που για να μην ξεχνιόμαστε, όσον αφορά τους «Εκδικητές», δεν πρόκειται μόνο για τη μεγαλύτερη επιτυχία των στούντιο της Marvel. Πρόκειται για την τρίτη μεγαλύτερη επιτυχία όλων των εποχών σε παγκόσμιο επίπεδο, μετά το «Avatar» και τον «Τιτανικό».

Κι όλα αυτά, με την ταινία να μην έχει ανοίξει ακόμα ούτε στις Η.Π.Α. ούτε στην Κίνα (πρεμιέρα στις 3 Μαΐου) αλλά να «θερίζει» κυριολεκτικά τα ταμεία όλων των υπόλοιπων 42 χωρών που ήδη προβάλλεται. Όπως και της Ελλάδας, που για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό, είδε ταινία να ξεσηκώνει τον κόσμο για να πάει σινεμά. Συγκεντρώνοντας έτσι για το ζέσταμα παγκοσμίως, στο πρώτο μόλις τριήμερο προβολής της, 195,3 εκ. δολάρια, απέναντι στα 185,1 που είχαν πετύχει οι «Εκδικητές» στο ίδιο διάστημα προβολής. Δικαιώνοντας την ριψοκίνδυνη απόφαση του στούντιο, να κρατήσει μια ενιαία αφηγηματική και αισθητική γραμμή ανάμεσα στις ταινίες με τους ήρωες του, (Κάπτεν Αμέρικα, Θωρ, Εκδικητές) με κάθε ταινία να λειτουργεί σαν συνδετικός κρίκος στις άλλες.

*Οπότε το ερώτημα που μένει, είναι αξίζει τα λεφτά του αυτός εδώ ο Iron Man; Ναι. Τα αξίζει. Παρά το για μια ακόμα φορά εντελώς αδιάφορο 3D, και χωρίς να διεκδικεί «δάφνες» ταινίας που φιλοδοξεί να ανατρέψει το είδος των σούπερ ηρώων. Γιατί είναι μια άκρως θεαματική «είσοδος» στις περιπέτειες του ήρωα, πιθανότατα η καλύτερη κι από τις τρεις ταινίες της σειράς και σίγουρα πολύ καλύτερη από το προηγούμενο μέρος. Σε μεγάλο βαθμό εξ' αιτίας της αλλαγής στην καρέκλα του σκηνοθέτη, που μέχρι τώρα την είχε ο Τζον Φαβρό αλλά εδώ έκατσε ο υπεύθυνος και για το σενάριο, Σέιν Μπλακ. Ο άνθρωπος που άλλαξε το είδος των αστυνομικών buddy movies, υπογράφοντας σεναριακά όλη τη σειρά «Φονικό Όπλο». Γιατί όσο κι αν ο Φαβρό ήταν επαρκής στο να δώσει «ψυχή» στον Σιδερένιο Άνθρωπο, άλλο τόσο ήταν ανεπαρκής στο να δώσει ένταση στις σκηνές δράσης που τις θεωρούσα αναιμικές σε σχέση με άλλες ταινίες σούπερ ηρώων,

Εδώ ο Μπλακ, καταφέρνει και να συνεχίσει το πανέξυπνα στημένο πορτρέτο του Τόνι Σταρκ, διατηρώντας ατόφιο το χιούμορ του χαρακτήρα του, και να απογειώσει το θέαμα με εντυπωσιακά action sequences. Να δώσει δυναμισμό και χαρακτήρα στην ψιλό ανύπαρκτη στις προηγούμενες ταινίες Πέπερ Ποτς της Γκουίνεθ Πάλτρο, και να αβαντάρει ακόμα περισσότερο την εκρηκτική γόμωση που ονομάζεται Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ και είναι απόλαυση να τον βλέπεις. Δίνοντας του με ένα έξυπνο σεναριακό εύρημα, αρκετό χρόνο εκτός στολής. Δημιουργώντας ταυτόχρονα με τον Μπεν Κίνγκσλεϊ στο ρόλο του Μάνταριν, πιθανότατα την πιο έξυπνη και με ιδιαίτερη πολιτική, σαρκαστική σημασία φιγούρα κακού που έχεις δει τελευταία στο σινεμά. Αφήνοντας ουκ ολίγες αιχμές απέναντι στην αμερικάνικη τρομοκρατική υστερία και τη χειραγώγηση των μαζών με μια πανέξυπνη αποκάλυψη στο δεύτερο μέρος της ταινίας.

Διασκεδαστικό, κεφάτο, γρήγορο, απολαυστικό, εντυπωσιακό και ύπουλα έξυπνο blockbuster, με όλους τους παίχτες του στο τοπ των δυνατοτήτων τους. Με ένα διασκεδαστικό παιχνίδι ταυτοτήτων και πραγματικά εντυπωσιακά στησίματα σκηνών όπως το συναρπαστικό κομμάτι της ελεύθερης πτώσης στον αέρα που έχει εκτελεστεί από πραγματικούς stuntmen και όχι computer generated φιγούρες αλλά και η χορταστική, σαν σκηνογραφική επιλογή και γύρισμα, capitale σκηνή δράσης. Με μία, όπως πάντα στις ταινίες της Marvel, έξτρα σκηνή μετά την ολοκλήρωση των τίτλων τέλους, που αυτή τη φορά, αν και πάλι συνδέει έναν ήρωα με κάποιον άλλο, λειτουργεί κυρίως χιουμοριστικά. (Στις αίθουσες από την Πέμπτη 26 Απριλίου)

*Πιο αναλυτικά, η πρώτη πεντάδα των ταινιών στο ελληνικό box office, για το τετραήμερο 25 – 28 Απριλίου, διαμορφώθηκε ως εξής:

1.IRON MAN 3: 66.278 εισιτήρια

2.OI KΡΟΥΝΤΣ: 7.308 εισιτήρια (32.282 σύνολο)

3.SCARY MOVIE 5: 4.975 εισιτήρια (45.026 σύνολο)

4.MEΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ: 2.276 εισιτήρια (7.914 σύνολο)

5.ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ: 2.177 εισιτήρια (29.800 σύνολο)

*Με τον σκηνοθέτη των mega hit ("Transformers", "Armageddon") Mάικλ Μπέι να κερδίζει μεν την πρώτη θέση με το «Pain & Gain» αλλά με ένα από τα χειρότερα ανοίγματα της καριέρας του, τον Τομ Κρουζ και το «Oblivion» να κουράζονται επικίνδυνα από τη δεύτερη κι όλας εβδομάδα προβολής και τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο με την Ντάιαν Κίτον στην κομεντί «Ο γάμος της χρονιάς» να πατώνουν μεγαλοπρεπώς τόσο από τις κριτικές όσο και από τις εισπράξεις κύλησε το χλιαρό αμερικάνικο τριήμερο 26 – 28 Απριλίου. Ποιο αναλυτικά, η πρώτη πεντάδα στο box office των Η.Π.Α. διαμορφώθηκε ως εξής:

1. PAIN & GAIN: 20 εκ. δολάρια

2.OBLIVION: 17,4 εκ. δολάρια (64,7 σύνολο)

3.42: 10,7 εκ. δολάρια (69,1 σύνολο)

4.O ΓΑΜΟΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ:7,5 εκ. δολάρια

5.ΟΙ ΚΡΟΥΝΤΣ: 6,6 εκ. δολάρια (163 σύνολο)

*** ακολουθήστε τον ΤΑΖ στο www.facebook.com/tazthebuzz ή στο www.twitter.com/klarinabourana. Κάντε LIKE στην επίσημη σελίδα του fb www.facebook.com/SigaikaProductions για να μαθαίνετε όσα χρειάζεστε, προκειμένου να καίτε τον εγκέφαλο (των άλλων) ή επικοινωνήστε με το terra_gelida@hotmail.com για μέιλ και υποθέσεις προσωπικής εκδίκησης.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ