H Lexus κάνει μια σημαντική τoμή στα υβριδικά της: εκεί που μέχρι τώρα υπήρχε ένα για κάθε μοντέλο της, τώρα λανσάρει στο GS και δεύτερο, δημιουργώντας ουσιαστικά μια μικρή γκάμα.
Eτσι λοιπόν εκτός από το γνωστό GS450h, θα υπάρχει διαθέσιμο προς τα τέλη της χρονιάς και το GS300h, που θα είναι το βασικό τόσο από πλευράς τιμής όσο και προδιαγραφών. Σε ότι αφορά το συμβατικό μέρος του συστήματος πρόωσής του τουλάχιστον, μιας και εδώ ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα είναι ο τετρακύλινδρος των 2.500 κυβικών της μάρκας.
Downsizing και στα υβριδικά λοιπόν και ο μικρότερος κινητήρας βενζίνης έχει βέβαια θετικό αντίκτυπο τόσο στη μέση κατανάλωση όσο και στις εκπομπές CO2. Επίσημα στοιχεία μπορεί να μην έχουν ανακοινωθεί ακόμα, αλλά είναι σίγουρο πως οι ανάγκες σε αμόλυβδη του Lexus GS300h δεν θα ξεπερνούν τα 5,0 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα. Παράλληλα οι εκπομπές CO2 του θα κυμαίνονται κάτω από τα 110 γραμμάρια το χιλιόμετρο, τιμές εξαιρετικές αν αναλογιστεί κανείς τόσο το μέγεθος όσο και το βάρος του Lexus GS300h.