Το Frozen Yogurt έκανε δειλά την εμφάνιση του στην Ελλάδα πέρσι την Άνοιξη και μέσα σε λίγους μήνες, κατέκλυσε την Αθήνα. Περίπου ένα χρόνο μετά και επιβιώνοντας από το χειμώνα, το παγωμένο trend είναι ακόμα εδώ, όμως από που ξεκίνησε αυτή η μόδα;
Το παγωμένο γιαούρτι (γιατί ουσιαστικά γι'αυτό πρόκειται) εμφανίστηκε για πρώτη φορά στη Νέα Αγγλία, των βορειοανατολικών ΗΠΑ, στη δεκαετία του 1970 ως ένα ελαφρύ επιδόρπιο από την εταιρία Hood HP με την ονομασία Frogurt (από τη σύντμηση των λέξεων Frozen και Yogurt)
Μόλις 8 χρόνια αργότερα, το 1978, το Frozen Yogurt συσκευάστηκε και βγήκε για πρώτη φορά στη μαζική κατανάλωση με την ονομασία Humphreez Yogart και την υπογραφή της Μπρίγκχαμ, μίας καινοτόμου βιομηχανίας τροφίμων, η οποία αργότερα έγινε γνωστή ως «The Foodmeister». Παράλληλα, την ίδια περίοδο, μια άλλη εταιρία συσκευασμένων κατεψυγμένων προϊόντων γιαουρτιού ονόματι «Dannon» παρουσίασε τα Danny, τα πρώτα παγωτά από γιαούρτι βατόμουρου με επικάλυψη σοκολάτας.
Ωστόσο η μόδα του Frozen Yogurt απογειώθηκε στη δεκαετία του 1980, φθάνοντας τις πωλήσεις των 25 εκατομμυρίων δολαρίων το 1986, ενώ στις αρχές του 1990, το παγωμένο γιαούρτι κατείχε ήδη το 10% της αγοράς των κατεψυγμένων επιδορπίων.
Στην Ελλάδα, αυτή η μόδα (όπως και πολλές άλλες) καθυστέρησε αρκετά χρόνια αφού εμφανίστηκε για πρώτη φορά μόλις το 2011, στην Ερμού με το πρώτο Yogurt Bar «Froyo», ωστόσο έγινε σιγά σιγά trend και μέσα σε δύο χρόνια η Αθήνα γέμισε με παρόμοια καταστήματα κάνοντας το Frozen Yogurt μόδα σε όλη τη χώρα και εξελίχθηκε, αφού πλέον ο καταναλωτής μπορεί να το απολαύσει σε διάφορες γεύσεις στολίζοντας το με φρούτα και διάφορα toppings της αρεσκείας του.
Ωστόσο, παρόλο που πολλοί έλεγαν ότι «μόδα είναι θα περάσει», τα μαγαζιά Frozen Yogurt επιβίωσαν από έναν κρύο και δύσκολο χειμώνα και σε πείσμα της κρίσης λειτουργούν και φέτος το καλοκαίρι δροσίζοντας θρεπτικά και γευστικά τις νυχτερινές μας βόλτες στο κέντρο της πόλης.